SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja had eigenlijk nog pistache en protein moeten toevoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Maximale TT verwarring voor onschuldige voorbijgangers.
DubAI banaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk nog pistache en protein moeten toevoegen
Ik zie kansenquote:
Lolquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik hoef er straks niet ineens 100
Beter gewoon een linkdump naar de .zipquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal niet lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje matig dat we nog geen Ambar-foto's hebben.
Ambar.rarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter gewoon een linkdump naar de .zip
De hont van Ieniminininimuis.quote:
pers hem er uit!quote:
Ben ik weer bij. Dank!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kersvers geadopteerd en ze gaat hen nu ophalen.
En gooi 'm op PopTok?quote:
Je hebt het nu al gejinxed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
oh, die zijn gemeenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo'n vieze diepe onderhuidse
Oh nee, die vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zit ik tegenwoordig meer op ingegroeideteennageltok
[..]
oh, die zijn gemeen
Daar vind ik die domme doorzichtige plakkers een uitkomst voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Hij is nog niet rijp, dus nu ga ik er de hele dag aan friemelen met m'n vieze vingers.
nee, het begint langzaam ook voor mij te ver te gaanquote:
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in aircoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat het daar zo teringwarm is anders was ik ook een weekje of twee gegaan.
Maar daar is geen relaxed strand.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in airco
Nee daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het strand is dan toch ook te warm voor je denk ik
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmtequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Thaaie stof zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe airfryer is binnen. Binnenkort eens de handleiding lezen hoe die werkt.
ohhhhquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Singapore ging ik ook kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmte
Snacks in het mandje. Temperatuur instellen. Klok instellen. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Singapore ging ik ook kapotEn heb daar nog een dag doorgebracht in die kassen.
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Zo heb ik een thermosfles in de vorm van een filmontwikkeltank met opdruk over hoeveel chemicaliën te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks deze kopen, vullen met cola en dan in de trein opdrinken
[ afbeelding ]
Stekker erin, gore tjep erin, AAN.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hier
Voor vakantie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Ja onweersbuien heb je hier ook dagelijks maar meestal voor de kustquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.quote:
ohquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnig
2 verdiepingenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kan toch een hoedje op doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in Florida ook tegen een zonnesteek aan
kijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd. In Singapore had ik een hoedje.
De heb ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken dan ga je naar de uniqlo en koop je die airprism verkoelende kleding. In bangkok koop je zo'n hand ventilatortje en je bent goed om te gaan
nou ger kijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De heb ikVorig jaar al gebruikt tijdens een wandeling.
Zo zo wat een fancy ding.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alleen een airfryer als het wel heel warm is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200002.html
Deze heb ik. Ook maar vast even tevoorschijn halen.
DOENquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vlieg voor 60 euro enkele reis naar Maleisië zie ik
Ja, straks na werk eens zien hoe alle knopjes werken.quote:
werkt dat een beetje ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest nog even reclame maken voor de HEMAquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is alleen een airfryer als het wel heel warm is.
Het is geen wondermiddel en zodra je hem weer uitzet heb je het tien keer zo warm als daarvoor.quote:
Heel Erg Matige Airfryer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest nog even reclame maken voor de HEMA
Nou ik had laatst een weekend lang geen licht in de wc en dat heb ik ook overleefd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo in het donker een gerrie doen, badkamer licht is er mee gestopt
Lastig vegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo in het donker een gerrie doen, badkamer licht is er mee gestopt
Dat is wel erg lang om op de wc te zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een weekend lang geen licht in de wc en dat heb ik ook overleefd.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang om op de wc te zitten.
Ik word al moe als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je leuk deze hele trap oplopen @:bitterbal
Die werken verschillend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, straks na werk eens zien hoe alle knopjes werken.
Ik begin alvast met zwetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
hebben ze geen glijbaan naar beneden?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel met robotbenen he?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
En dan met knikkende knietjes naar beneden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
hier vegen we niet maar hebben gewoon een bumgun
Als je in zo'n grachtenpand van de trap lazert blijf je misschien nog in het trapgat hangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.
Ik dacht dat het om een airfryer ging.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
A bum gun, also known as a bidet sprayer or shattaf, is a handheld nozzle that sprays water for personal hygiene after using the toilet. It's a common feature in many Asian countries, including Thailand, and is used for cleansing after defecation or urination.quote:
maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
A bum gun, also known as a bidet sprayer or shattaf, is a handheld nozzle that sprays water for personal hygiene after using the toilet. It's a common feature in many Asian countries, including Thailand, and is used for cleansing after defecation or urination.
Was verkapte reclame voor de HEMAquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om een airfryer ging.
ja maar is toch veel schoner dan alleen papierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..
In het standbeeld zo'n spiraal glijbaan van 100 meter hoog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hebben ze geen glijbaan naar beneden?
Goede naam welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
hier vegen we niet maar hebben gewoon een bumgun
in sommige stadions heb je ook het idee dat als je 1 stap verkeerd zet je doorrolt tot op het veldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je in zo'n grachtenpand van de trap lazert blijf je misschien nog in het trapgat hangen.
Geen bumföhn?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..
Met die hitte daar droogt het binnen no time op.quote:
Ik moest even spieken, maar damn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.
Ik zou daar niet vanaf durven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het standbeeld zo'n spiraal glijbaan van 100 meter hoog.
zijn er douches en schone kleren bovenaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even spieken, maar damn.
https://maps.app.goo.gl/hxXDkjnxpMctqr3H9
Hopelijk ook een wc, waarschijnlijk zo;n gootje omlaag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er douches en schone kleren bovenaan?
Ontwikkel er een!quote:
Niet lekker kotsmisselijk worden als je in 80 rondjes naar beneden roetsjt en niet kan stoppen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou daar niet vanaf durven.
Volgens mij ben ik daar wel geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even spieken, maar damn.
https://maps.app.goo.gl/hxXDkjnxpMctqr3H9
En dat je kleding helemaal weg schuurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet lekker kotsmisselijk worden als je in 80 rondjes naar beneden roetsjt en niet kan stoppen?
oh ik zie dat ze wel ijsjes verkopenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
https://maps.app.goo.gl/w9bv9XUhWSwj6G7q6
Kunstzinnig
was je daar alleen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel geweest.![]()
Maar dat is intussen al heel wat kilo's geleden.
Nee, er waren ook andere mensen.quote:
quote:De vrouw was bezig met een tassencontrole buiten de school toen zij werd aangevallen.
Gaat lekker op de scholen.quote:
Naar goed Amerikaans voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat lekker op de scholen.
Dat heeft een anti ontsnappingstuigjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo'n sekstuigje aan?
een riem ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heeft hij zo'n sekstuigje aan?
US in de dierenwinkel: Wat een kleine maatjes. Zijn deze voor kinderen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
US op straat:
Wat doen al die honden in die sextuigjes buiten
Dacht dat het zo'n tuigje was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
US op straat:
Wat doen al die honden in die sextuigjes buiten
Leuke dare is dit welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
US in de dierenwinkel: Wat een kleine maatjes. Zijn deze voor kinderen?
In een dierenwinkel vragen naar sextuigjes. Denken ze dat je bestialiteiten van plan bent. Ja goed idee welquote:
Wat kan er fout gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een dierenwinkel vragen naar sextuigjes. Denken ze dat je bestialiteiten van plan bent. Ja goed idee wel
dat de verkoper er op in gaat?quote:
En dan wat dubieus honden speelgoed erbij.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een dierenwinkel vragen naar sextuigjes. Denken ze dat je bestialiteiten van plan bent. Ja goed idee wel
en je ineens oog in oog staat met een vastgebonden schaapquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie je meeneemt naar een schimmige hoek in het magazijn.
Ik las schimmelig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie je meeneemt naar een schimmige hoek in het magazijn.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje matig dat we nog geen Ambar-foto's hebben.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop dan maar dat je op je kaplaarzen bent.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je ineens oog in oog staat met een vastgebonden schaap
quote:
Mweh, meer te veel stress.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb je ook een niet-wakker-dagje?
ik heb me echt mega verslapen, maar echt mega zeg maar. Dat je uberhaupt niet durft te zeggen dat je je hebt verslapen maar een ander excuus waarom je zo lang niet zou reageren is er ook niet
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is ze een beetje rustig of nog wat gestresst van alles?
hmm spannend welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnen
Aww.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnen
Wat moet je met dit weer in de Efteling??quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
My god, het is zo teringdruk in de Efteling dat ze langer openblijven omdat half Nederland blijkbaar vrij is.
Ik was om 5 uur al klaarwakker. Had al van alles gedaan en toen kakte ik om een uur of 11 enorm inquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb je ook een niet-wakker-dagje?
ik heb me echt mega verslapen, maar echt mega zeg maar. Dat je uberhaupt niet durft te zeggen dat je je hebt verslapen maar een ander excuus waarom je zo lang niet zou reageren is er ook niet
Allemaal derde Pinkster?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
My god, het is zo teringdruk in de Efteling dat ze langer openblijven omdat half Nederland blijkbaar vrij is.
kuchquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stress is een keuze, gewoon morgenvroeg kwiek opstaan en 't knopje omzetten.
quote:Stress is een reactie van het lichaam en de geest op een bepaalde situatie, en dus geen keuze. Het is wel mogelijk om de reactie op stress te beīnvloeden, bijvoorbeeld door te leren omgaan met stressvolle situaties of door bepaalde gedragspatronen te veranderen.
Tussen de kutkinderen staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je met dit weer in de Efteling??
Mooi speelgoed.quote:
Misschien is deze "overgang" voldoende voor hem/haarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oei, dat is een vroege piekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al klaarwakker. Had al van alles gedaan en toen kakte ik om een uur of 11 enorm in
Goed, doe ik tussen het kotsen door wel even.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stress is een keuze, gewoon morgenvroeg kwiek opstaan en 't knopje omzetten.
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dagquote:
Ik ga over een paar weken. Hopelijk dan niet zo tyfus druk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dag
Zal wel een switch zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi speelgoed.Nog niet heel veel tijd voor gehad, ik wil nog even checken hoe 'ie het doet met de games die voor de grootste framedrops zorgden op m'n 1.
...wanneer de schoolvakanties bezig zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken. Hopelijk dan niet zo tyfus druk.
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
kijk dat border control australie,toch intressant hoe ze die drugssmokkelaars er uit pikken want ze zien er allemaal zo gewoon uit
Altijd pech als er net schoolreisjes zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dag
ja er zou dan indd wel veel meer doorheen glippenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.
Nee, nog net niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wanneer de schoolvakanties bezig zijn bedoel je?
Oh, u had toch geen drugs in uw koffer verstopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.
voorpiepen met een autistenpas?quote:
Plakbandje voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, u had toch geen drugs in uw koffer verstopt.
Of een studiedag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd pech als er net schoolreisjes zijn
Van tevoren even kijken op de website naar de voorspelling qua drukte. Niet waterdicht maar het scheelt wel alquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een studiedag.
Of Duitsland of België hebben een vrije dag.
Hoe autistisch moet je daarvoor precies zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:25 schreef Dven het volgende:
Ik neem altijd m'n zusje mee. Die heeft zo'n autistenpas waardoor je mag voorpiepen
Dat klopte dus nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren even kijken op de website naar de voorspelling qua drukte. Niet waterdicht maar het scheelt wel al
10,23%quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe autistisch moet je daarvoor precies zijn?
Dat vraag je uiteraard voor een vriend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vraag je uiteraard voor een vriend.
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekend
In de agenda van de Efteling staat "druk".quote:
Je was okay.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de agenda van de Efteling staat "druk".
ik ga zo naar bed. Moet ik ook voor jou gaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de agenda van de Efteling staat "druk".
De rij voor mensen met iets duurde bij ons ook langer dan de normale rij bij de meeste attracties in de eftelingquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:34 schreef Dven het volgende:
Overigens wil het niet zeggen dat je helemaal vooraan gezet wordt. Je krijgt toegang tot de roelstoelingang, waardoor je wel rustg zit/staat. En de wachttijd is in de regel wel korter inderdaad.
Bij de Fata Morgana waren we echter langer aan het wachten dan wanneer we in de gewone rij zouden gaan staan
Dan staat half Nederland in die rij.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekend
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De rij voor mensen met iets duurde bij ons ook langer dan de normale rij bij de meeste attracties in de efteling![]()
die hebben gewoon een soort anti beleid
Gratis toegang tot de snelle rij bij de Efteling met een Fok abbo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan staat half Nederland in die rij.
Ja, dat is goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo naar bed. Moet ik ook voor jou gaan?
Ik moet nog even verlengenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gratis toegang tot de snelle rij bij de Efteling met een Fok abbo.
Ik heb er een keer in gezeten en toen zat ik achterin. Vond ik al erg zat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste is
Ah en je mag bij bijvoorbeeld de Baron of Python dan niet helemaal vooraan in de wagentjes zitten. Zeker bij De Baron wil je dat wel.
Daarom duurde die rij ook langer dan de gewone.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan staat half Nederland in die rij.
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste is
Ah en je mag bij bijvoorbeeld de Baron of Python dan niet helemaal vooraan in de wagentjes zitten. Zeker bij De Baron wil je dat wel.
dat was een korte vaartquote:Tot Melia’s verbazing werd de fles 12 uur later al op hetzelfde strand in Skegness gevonden. De vindster, Kelly Sheridan, maakte een foto van de fles en het goudeerlijke briefje en deelde die in een Facebookgroep, waarna het bericht viraal ging. De fles gooide ze, zoals gevraagd, samen met haar zoontjes opnieuw in zee.
Ik ben nog niet in de Danse Macabre geweest dus dan zal ik eraan moeten geloven qua wachttijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanen als er een lange rij staat dan sla ik hem gerust over.
En oh is dat zo? Zit er verschil in wat mensen mogen met een gebroken been of bijv iets als autisme?
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanen als er een lange rij staat dan sla ik hem gerust over.
En oh is dat zo? Zit er verschil in wat mensen mogen met een gebroken been of bijv iets als autisme?
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
Dochter gooit as van plots overleden moeder als flessenpost in zee: ‘Zo kan ze toch nog iets van de wereld zien’
[..]
dat was een korte vaart
Blijkbaar had ze geen zin om de zee op te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
Dochter gooit as van plots overleden moeder als flessenpost in zee: ‘Zo kan ze toch nog iets van de wereld zien’
[..]
dat was een korte vaart
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweest
Wil deze zomer eens met m'n vriendin die kant op. Altijd leuk om met iemand te gaan die er nog nooit geweest is.
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?
Waarom die zoontjes ook meteen de zee in moesten is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een korte vaart
Oh kak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom die zoontjes ook meteen de zee in moesten is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willen
Ik ga om het jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal ga ik ieder jaar minimaal 1 keer naar de Efteling, maar afgelopen jaar helemaal niet geweest.
same.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, denk ik
Hey, jij ging voor mij slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er als kleine bal een keer geweest met mijn oma en tante Fleur. Toen heb ik Fleur de python mee genomen
Nee maar jij haat alles wat ook maar enigszins mannelijk is, jij moet maar geen elektriciën wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willen
Hopen dat het beetje mooi weer isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de Danse Macabre geweest dus dan zal ik eraan moeten geloven qua wachttijd.
ik vind 2x in vijf jaar terwijl je hier helemaal niet woont nog best vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweest
Wil deze zomer eens met m'n vriendin die kant op. Altijd leuk om met iemand te gaan die er nog nooit geweest is.
ja zei toch zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey, jij ging voor mij slapen.
Geen ideequote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopen dat het beetje mooi weer isof is die rij binnen?
[..]
Sprookjesbos in de herfstquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee
Ga het liefst in de herfst, want dan is het op z'n mooist
ligt aan jouquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo zijn alle links in google opeens paars ipv blauwDat paars is normaal voor als je een link al eens hebt aangeklikt, maar nu zijn ze allemaal die kleur
Oh ok.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zei toch zoben langzaam onderweg
Je hebt Google uitgelezen en op alle links geklikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo zijn alle links in google opeens paars ipv blauwDat paars is normaal voor als je een link al eens hebt aangeklikt, maar nu zijn ze allemaal die kleur
Maar in de winter hebben we vaak somber druilerig kutweerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sprookjesbos in de herfst
Winterefteling is ook mooiiiien sfeervol met alle winterse aankleding en vuurtjes en dingetjes. Maarja, wel koud. En zomer is alleen leuk voor de waterattracties eigenlijk
Och, afgelopen week he...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in de winter hebben we vaak somber druilerig kutweer
Ben je gehackt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb jubileumfeest buiten van de sportvereniging. Ik heb dan geen zin in onweersbuien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Typisch Nederlandse zomereruptie op komst: vrijdag kans op 30 graden
Vrijdag verloopt daarna broeierig warm. In het binnenland is het 30 graden of iets meer en dat levert laat op de dag plaatselijk misschien een warmte-onweer op. Zaterdag verloopt een fractie minder heet, maar ook dan is het broeierig. Er vallen meer buien en er is kans op onweer.
https://nos.nl/artikel/25(...)ag-kans-op-30-graden
Vast welquote:
Ik weet niet wat dit is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, weg met dat Utrecht.
Opbokken met dat kutweer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, weg met dat Utrecht.
En voor binnenvallende Essjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Maximale TT verwarring voor onschuldige voorbijgangers.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt Google uitgelezen en op alle links geklikt.
jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in de winter hebben we vaak somber druilerig kutweer
.to ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Over hacken gesproken, weet iemand de nieuwste mirror dinges van rarbg?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
.to ?
Althans dat is de eerste hit van Google
quote:Deze site is niet bereikbaar
Ik heb van het weekend dingen besteld bij de Hemaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest nog even reclame maken voor de HEMA
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |