maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
A bum gun, also known as a bidet sprayer or shattaf, is a handheld nozzle that sprays water for personal hygiene after using the toilet. It's a common feature in many Asian countries, including Thailand, and is used for cleansing after defecation or urination.
Was verkapte reclame voor de HEMAquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om een airfryer ging.
ja maar is toch veel schoner dan alleen papierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..
In het standbeeld zo'n spiraal glijbaan van 100 meter hoog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hebben ze geen glijbaan naar beneden?
Goede naam welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
hier vegen we niet maar hebben gewoon een bumgun
in sommige stadions heb je ook het idee dat als je 1 stap verkeerd zet je doorrolt tot op het veldquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je in zo'n grachtenpand van de trap lazert blijf je misschien nog in het trapgat hangen.
Geen bumföhn?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar uiteindelijk moet je alsnog een papiertje pakken om droog te vegen..
Met die hitte daar droogt het binnen no time op.quote:
Ik moest even spieken, maar damn.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.
Ik zou daar niet vanaf durven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het standbeeld zo'n spiraal glijbaan van 100 meter hoog.
zijn er douches en schone kleren bovenaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even spieken, maar damn.
https://maps.app.goo.gl/hxXDkjnxpMctqr3H9
Hopelijk ook een wc, waarschijnlijk zo;n gootje omlaag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er douches en schone kleren bovenaan?
Ontwikkel er een!quote:
Niet lekker kotsmisselijk worden als je in 80 rondjes naar beneden roetsjt en niet kan stoppen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou daar niet vanaf durven.
Volgens mij ben ik daar wel geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moest even spieken, maar damn.
https://maps.app.goo.gl/hxXDkjnxpMctqr3H9
En dat je kleding helemaal weg schuurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet lekker kotsmisselijk worden als je in 80 rondjes naar beneden roetsjt en niet kan stoppen?
oh ik zie dat ze wel ijsjes verkopenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
https://maps.app.goo.gl/w9bv9XUhWSwj6G7q6
Kunstzinnig
was je daar alleen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar wel geweest.![]()
Maar dat is intussen al heel wat kilo's geleden.
Nee, er waren ook andere mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |