Het is geen wondermiddel en zodra je hem weer uitzet heb je het tien keer zo warm als daarvoor.quote:
Heel Erg Matige Airfryer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest nog even reclame maken voor de HEMA
Nou ik had laatst een weekend lang geen licht in de wc en dat heb ik ook overleefd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo in het donker een gerrie doen, badkamer licht is er mee gestopt
Lastig vegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo in het donker een gerrie doen, badkamer licht is er mee gestopt
Dat is wel erg lang om op de wc te zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik had laatst een weekend lang geen licht in de wc en dat heb ik ook overleefd.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang om op de wc te zitten.
Ik word al moe als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je leuk deze hele trap oplopen @:bitterbal
Die werken verschillend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, straks na werk eens zien hoe alle knopjes werken.
Ik begin alvast met zwetenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
hebben ze geen glijbaan naar beneden?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel met robotbenen he?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
En dan met knikkende knietjes naar beneden.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:15 schreef bitterbal het volgende:
hier vegen we niet maar hebben gewoon een bumgun
Als je in zo'n grachtenpand van de trap lazert blijf je misschien nog in het trapgat hangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens andere mensen zijn de trappen in nederlandse huizen al steil, maar dit is volgens mij wel erger.
Ik dacht dat het om een airfryer ging.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200002.html
Deze heb ik. Ook maar vast even tevoorschijn halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |