SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja had eigenlijk nog pistache en protein moeten toevoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Maximale TT verwarring voor onschuldige voorbijgangers.
DubAI banaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had eigenlijk nog pistache en protein moeten toevoegen
Ik zie kansenquote:
Lolquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik hoef er straks niet ineens 100
Beter gewoon een linkdump naar de .zipquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal niet lang meer duren denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje matig dat we nog geen Ambar-foto's hebben.
Ambar.rarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter gewoon een linkdump naar de .zip
De hont van Ieniminininimuis.quote:
pers hem er uit!quote:
Ben ik weer bij. Dank!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kersvers geadopteerd en ze gaat hen nu ophalen.
En gooi 'm op PopTok?quote:
Je hebt het nu al gejinxed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
oh, die zijn gemeenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo'n vieze diepe onderhuidse
Oh nee, die vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zit ik tegenwoordig meer op ingegroeideteennageltok
[..]
oh, die zijn gemeen
Daar vind ik die domme doorzichtige plakkers een uitkomst voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Hij is nog niet rijp, dus nu ga ik er de hele dag aan friemelen met m'n vieze vingers.
nee, het begint langzaam ook voor mij te ver te gaanquote:
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in aircoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat het daar zo teringwarm is anders was ik ook een weekje of twee gegaan.
Maar daar is geen relaxed strand.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in airco
Nee daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het strand is dan toch ook te warm voor je denk ik
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmtequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Thaaie stof zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe airfryer is binnen. Binnenkort eens de handleiding lezen hoe die werkt.
ohhhhquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Singapore ging ik ook kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmte
Snacks in het mandje. Temperatuur instellen. Klok instellen. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Singapore ging ik ook kapotEn heb daar nog een dag doorgebracht in die kassen.
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Zo heb ik een thermosfles in de vorm van een filmontwikkeltank met opdruk over hoeveel chemicaliën te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks deze kopen, vullen met cola en dan in de trein opdrinken
[ afbeelding ]
Stekker erin, gore tjep erin, AAN.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hier
Voor vakantie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Ja onweersbuien heb je hier ook dagelijks maar meestal voor de kustquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.quote:
ohquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnig
2 verdiepingenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kan toch een hoedje op doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in Florida ook tegen een zonnesteek aan
kijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ervan geleerd. In Singapore had ik een hoedje.
De heb ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijken dan ga je naar de uniqlo en koop je die airprism verkoelende kleding. In bangkok koop je zo'n hand ventilatortje en je bent goed om te gaan
nou ger kijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De heb ikVorig jaar al gebruikt tijdens een wandeling.
Zo zo wat een fancy ding.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is alleen een airfryer als het wel heel warm is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200002.html
Deze heb ik. Ook maar vast even tevoorschijn halen.
DOENquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vlieg voor 60 euro enkele reis naar Maleisië zie ik
Ja, straks na werk eens zien hoe alle knopjes werken.quote:
werkt dat een beetje ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)-blauw-80200002.html
Deze heb ik. Ook maar vast even tevoorschijn halen.
Ik moest nog even reclame maken voor de HEMAquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is alleen een airfryer als het wel heel warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |