Nee daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het strand is dan toch ook te warm voor je denk ik
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmtequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Thaaie stof zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe airfryer is binnen. Binnenkort eens de handleiding lezen hoe die werkt.
ohhhhquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Singapore ging ik ook kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmte
Snacks in het mandje. Temperatuur instellen. Klok instellen. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Singapore ging ik ook kapotEn heb daar nog een dag doorgebracht in die kassen.
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Zo heb ik een thermosfles in de vorm van een filmontwikkeltank met opdruk over hoeveel chemicaliën te gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks deze kopen, vullen met cola en dan in de trein opdrinken
[ afbeelding ]
Stekker erin, gore tjep erin, AAN.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hier
Voor vakantie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega vertrekt vrijdag voor 3 weken naar Maleisië. moet ik vragen voor een plekje in de koffer?
Ja onweersbuien heb je hier ook dagelijks maar meestal voor de kustquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf dagen. Elke dag wel een onweersbui, dat was wel fijn. En veel groen.
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.quote:
ohquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is me te heet, dan ben ik drie weken bloedchagrijnig
2 verdiepingenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen foto gemaakt ervan. Maar geloof dat dit 'm is.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |