Mooi speelgoed.quote:
Misschien is deze "overgang" voldoende voor hem/haarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnen
Oei, dat is een vroege piekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was om 5 uur al klaarwakker. Had al van alles gedaan en toen kakte ik om een uur of 11 enorm in
Goed, doe ik tussen het kotsen door wel even.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stress is een keuze, gewoon morgenvroeg kwiek opstaan en 't knopje omzetten.
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dagquote:
Ik ga over een paar weken. Hopelijk dan niet zo tyfus druk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dag
Zal wel een switch zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi speelgoed.Nog niet heel veel tijd voor gehad, ik wil nog even checken hoe 'ie het doet met de games die voor de grootste framedrops zorgden op m'n 1.
...wanneer de schoolvakanties bezig zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken. Hopelijk dan niet zo tyfus druk.
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
kijk dat border control australie,toch intressant hoe ze die drugssmokkelaars er uit pikken want ze zien er allemaal zo gewoon uit
Altijd pech als er net schoolreisjes zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Efteling maar de laatste keer was het ook teringdruk op een doordeweekse dag
ja er zou dan indd wel veel meer doorheen glippenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.
Nee, nog net niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...wanneer de schoolvakanties bezig zijn bedoel je?
Oh, u had toch geen drugs in uw koffer verstopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of de 200 normale reizigers waarvan ze ook de voering uit de koffer snijden laten ze niet zien.
voorpiepen met een autistenpas?quote:
Plakbandje voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, u had toch geen drugs in uw koffer verstopt.
Of een studiedag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd pech als er net schoolreisjes zijn
Van tevoren even kijken op de website naar de voorspelling qua drukte. Niet waterdicht maar het scheelt wel alquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een studiedag.
Of Duitsland of België hebben een vrije dag.
Hoe autistisch moet je daarvoor precies zijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:25 schreef Dven het volgende:
Ik neem altijd m'n zusje mee. Die heeft zo'n autistenpas waardoor je mag voorpiepen
Dat klopte dus nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren even kijken op de website naar de voorspelling qua drukte. Niet waterdicht maar het scheelt wel al
10,23%quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe autistisch moet je daarvoor precies zijn?
Dat vraag je uiteraard voor een vriend.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vraag je uiteraard voor een vriend.
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekend
In de agenda van de Efteling staat "druk".quote:
Je was okay.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de agenda van de Efteling staat "druk".
ik ga zo naar bed. Moet ik ook voor jou gaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de agenda van de Efteling staat "druk".
De rij voor mensen met iets duurde bij ons ook langer dan de normale rij bij de meeste attracties in de eftelingquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:34 schreef Dven het volgende:
Overigens wil het niet zeggen dat je helemaal vooraan gezet wordt. Je krijgt toegang tot de roelstoelingang, waardoor je wel rustg zit/staat. En de wachttijd is in de regel wel korter inderdaad.
Bij de Fata Morgana waren we echter langer aan het wachten dan wanneer we in de gewone rij zouden gaan staan
Dan staat half Nederland in die rij.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Officiële diagnose volstaat. M'n zusje functioneert voor de rest uitstekend
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De rij voor mensen met iets duurde bij ons ook langer dan de normale rij bij de meeste attracties in de efteling![]()
die hebben gewoon een soort anti beleid
Gratis toegang tot de snelle rij bij de Efteling met een Fok abbo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan staat half Nederland in die rij.
Ja, dat is goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo naar bed. Moet ik ook voor jou gaan?
Ik moet nog even verlengenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gratis toegang tot de snelle rij bij de Efteling met een Fok abbo.
Ik heb er een keer in gezeten en toen zat ik achterin. Vond ik al erg zat.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste is
Ah en je mag bij bijvoorbeeld de Baron of Python dan niet helemaal vooraan in de wagentjes zitten. Zeker bij De Baron wil je dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |