en je ineens oog in oog staat met een vastgebonden schaapquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie je meeneemt naar een schimmige hoek in het magazijn.
Ik las schimmelig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie je meeneemt naar een schimmige hoek in het magazijn.
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje matig dat we nog geen Ambar-foto's hebben.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik hoef er straks niet ineens 100
Hoop dan maar dat je op je kaplaarzen bent.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je ineens oog in oog staat met een vastgebonden schaap
quote:
Mweh, meer te veel stress.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb je ook een niet-wakker-dagje?
ik heb me echt mega verslapen, maar echt mega zeg maar. Dat je uberhaupt niet durft te zeggen dat je je hebt verslapen maar een ander excuus waarom je zo lang niet zou reageren is er ook niet
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is ze een beetje rustig of nog wat gestresst van alles?
hmm spannend welquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnen
Aww.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is nog onzettend chill, maar de begeleidster zit nog in de auto. Die brengen we ergens heen ivm treinstakingen. Dus dat stressen gaat zo nog beginnen
Wat moet je met dit weer in de Efteling??quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
My god, het is zo teringdruk in de Efteling dat ze langer openblijven omdat half Nederland blijkbaar vrij is.
Ik was om 5 uur al klaarwakker. Had al van alles gedaan en toen kakte ik om een uur of 11 enorm inquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]Heb je ook een niet-wakker-dagje?
ik heb me echt mega verslapen, maar echt mega zeg maar. Dat je uberhaupt niet durft te zeggen dat je je hebt verslapen maar een ander excuus waarom je zo lang niet zou reageren is er ook niet
Allemaal derde Pinkster?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
My god, het is zo teringdruk in de Efteling dat ze langer openblijven omdat half Nederland blijkbaar vrij is.
kuchquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stress is een keuze, gewoon morgenvroeg kwiek opstaan en 't knopje omzetten.
quote:Stress is een reactie van het lichaam en de geest op een bepaalde situatie, en dus geen keuze. Het is wel mogelijk om de reactie op stress te beīnvloeden, bijvoorbeeld door te leren omgaan met stressvolle situaties of door bepaalde gedragspatronen te veranderen.
Tussen de kutkinderen staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je met dit weer in de Efteling??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |