Daarom duurde die rij ook langer dan de gewone.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan staat half Nederland in die rij.
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Van tevoren dus even goed screenen welke optie het beste is
Ah en je mag bij bijvoorbeeld de Baron of Python dan niet helemaal vooraan in de wagentjes zitten. Zeker bij De Baron wil je dat wel.
dat was een korte vaartquote:Tot Melia’s verbazing werd de fles 12 uur later al op hetzelfde strand in Skegness gevonden. De vindster, Kelly Sheridan, maakte een foto van de fles en het goudeerlijke briefje en deelde die in een Facebookgroep, waarna het bericht viraal ging. De fles gooide ze, zoals gevraagd, samen met haar zoontjes opnieuw in zee.
Ik ben nog niet in de Danse Macabre geweest dus dan zal ik eraan moeten geloven qua wachttijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanen als er een lange rij staat dan sla ik hem gerust over.
En oh is dat zo? Zit er verschil in wat mensen mogen met een gebroken been of bijv iets als autisme?
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meh, al zo vaak in de Efteling geweest dat het allemaal niet meer zo moet. Liever rustig aanen als er een lange rij staat dan sla ik hem gerust over.
En oh is dat zo? Zit er verschil in wat mensen mogen met een gebroken been of bijv iets als autisme?
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
Dochter gooit as van plots overleden moeder als flessenpost in zee: ‘Zo kan ze toch nog iets van de wereld zien’
[..]
dat was een korte vaart
Blijkbaar had ze geen zin om de zee op te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
Dochter gooit as van plots overleden moeder als flessenpost in zee: ‘Zo kan ze toch nog iets van de wereld zien’
[..]
dat was een korte vaart
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweest
Wil deze zomer eens met m'n vriendin die kant op. Altijd leuk om met iemand te gaan die er nog nooit geweest is.
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?
Waarom die zoontjes ook meteen de zee in moesten is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een korte vaart
Oh kak.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar zoontjes in de zee getieft?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom die zoontjes ook meteen de zee in moesten is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willen
Ik ga om het jaar ongeveer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Normaal ga ik ieder jaar minimaal 1 keer naar de Efteling, maar afgelopen jaar helemaal niet geweest.
same.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:49 schreef gianni61 het volgende:
ik ben er de afgelopen 20 jaar niet meer geweest, denk ik
Hey, jij ging voor mij slapen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
ik ben er als kleine bal een keer geweest met mijn oma en tante Fleur. Toen heb ik Fleur de python mee genomen
Nee maar jij haat alles wat ook maar enigszins mannelijk is, jij moet maar geen elektriciėn wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik wel. ik zou ook geen zoons willen
Hopen dat het beetje mooi weer isquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de Danse Macabre geweest dus dan zal ik eraan moeten geloven qua wachttijd.
ik vind 2x in vijf jaar terwijl je hier helemaal niet woont nog best vaak eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben verder geen expert ofzo, ben er de afgelopen vijf jaar precies twee keer geweest
Wil deze zomer eens met m'n vriendin die kant op. Altijd leuk om met iemand te gaan die er nog nooit geweest is.
ja zei toch zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey, jij ging voor mij slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |