Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik begin helemaal opnieuw, doe dit voor het eerst moet je weten
Ja kan ook zijn dat het een externe dvd/cd-brander is trouwens. Nog uit de tijd dat ik enkel een cd-speler in de auto hadquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook ergens nog een externe dvd-rom speler.
En een laserdiscspeler. Als mijn vader niet inmiddels al mijn spullen heeft weggegooid.
preciesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja pfft. Geen blauwe kaas op een vierkazenpizza? Dat is de helft van de reden om voor de kaaspizza te gaan.
well, yea.quote:Tomatensaus, mozzarella, Gouda en cheddar kaasmix & Emmentaler.
In de browser doe ik die moeite eigenlijk nooit meer sinds ik zag dat de afbeelding die je te zien krijgt al meteen de goede link heeft als je die rechtsklikt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd met chromecastquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het vast niet aan de praat met mijn gebrek aan technische kennis. Volgens mij heb ik het zelfs al eens geprobeerd.
in dat geval zouden we hier gewoon ergens aan één van de films beginnen. op het UK Harry Potter 24/7 kanaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik deed ooit een fok harry-potter-meet bij mij thuis en toen kwam ik er op de dag zelf achter dat ik helemaal geen dvd-speler had en ook geen chromecast en ook geen (werkende) hdmi kabel.
Het was fantastisch
@:kaneelstokje
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat we inmiddels wel honden foto's hadden gezien.
Hmm. Echt spannend klinkt dat niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
preciesvolgens mij was het echt zo'n combi van kazen die op elkaar lijken
[..]
well, yea.
Oh verrek, sinds wanneer doet 'ie datquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de browser doe ik die moeite eigenlijk nooit meer sinds ik zag dat de afbeelding die je te zien krijgt al meteen de goede link heeft als je die rechtsklikt.
Daarom jellyfin hosten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met chromecastEnige nadeel is wel dat die geen ondertiteling uit VLC meeneemt met casten
Die is op het moment nog hartstikke verliefd met die hond bezig. We krijgen zo de stortvloed wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat we inmiddels wel honden foto's hadden gezien.
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dat geval zouden we hier gewoon ergens aan één van de films beginnen. op het UK Harry Potter 24/7 kanaal
hij valt helemaal wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Echt spannend klinkt dat niet.
De emmenthaler doet me nu wel afvragen hoe een pizza met een zwitsers kaasfonduemengsel zou smaken.
joh gewoon lekker bij film 4 beginnen en dan na de 8e gewoon door naar film 1quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijk![]()
[..]
hij valt helemaal wegvolgens mij is het zo'n mix oid. Zal samen vast iets toevoegen en anders smaken dan gewoon goude maar het is juist zo lekker als je echt die verschillen proeft
Tegenwoordig ben ik echt slecht met zulke dingen, terwijl ik vroeger gewoon ftp's kon hacken voor 0-day vinyl releasesquote:
Wat is dit, Star Wars?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh gewoon lekker bij film 4 beginnen en dan na de 8e gewoon door naar film 1
ideaal
ow en geen reclame. toiletbezoek kan tijdens de aftiteling
Beetje het Star Wars principe?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal
ja maar dan andersquote:
klinkt als een succesverhaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ideaal
De "allevier even goedkoop" kaasmix emmer bij de groothandel ingekocht of zo.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik hier van te voren iets langer over na had gedacht dan zou die meet nooit bij mij plaats hebben gevonden natuurlijk![]()
[..]
hij valt helemaal wegvolgens mij is het zo'n mix oid. Zal samen vast iets toevoegen en anders smaken dan gewoon goude maar het is juist zo lekker als je echt die verschillen proeft
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De "allevier even goedkoop" kaasmix emmer bij de groothandel ingekocht of zo.
ik ook niet want van dat geld kan ik er vijf zelf maken en moeite kost het amperquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik bestel eigenlijk bijna nooit meer pizza's. Als ik pizza maak, maak ik teveel deeg en vries de helft in voor een luie pizzadag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |