er ging geen belletje rinkelen maar het is een big american. Die vind ik nou zo tegenvallen altijd?quote:
Een PS4 en PS5quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb niks meer in huis waar ik schijfjes mee kan afspelen
ik wil morgen een fruitdagje doen, is mn planquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Straks nog even boodschappen doen. Misschien wat licht gezond slavoer in huis halen voor eind van de week.
Chromecast?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu wel leuk films binnen te hengelen maar heb geen mogelijkheid om die op de tv af te spelen.
Dan kom je een heel eind inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker in je strakke tuxedo met ballistic weaveEn dan lekker rondzwaaien met je full-auto Deliverer
Maar die is met visquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er ging geen belletje rinkelen maar het is een big american. Die vind ik nou zo tegenvallen altijd?mijn favoriet hebben ze niet meer
dat was deze
https://www.jumbo.com/pro(...)campi-355g-105553STK
ja!! Visquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die is met vis
M'n échte favoriet hebben ze bij de Pizza Express in Engelandmet spinazie en gekaramelliseerde ui en geitenkaas
Die is ook fijn jaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je een heel eind inderdaad.
Ik ging eerst altijd Overseer's Guardian oppikken. Dat werkt ook wel prima.
Ik had laatst een hele vieze quatro fromaggi van de Nettorama en nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja!! Vis![]()
Oeh dat klinkt ook goedmijn echte favoriete is een echte quatro fromaggi
Ohja PS3 heb ik ook nog staanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een blu-rayspeler en een PS3 die ik nog moet aansluiten.
Oke, als je dit in de browser doet, zodra je de afbeelding op imgur ziet rechtermuisknop en dan iets wat afbeeldingslink kopieren oid zal heten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik begin helemaal opnieuw, doet dit voor het eerst moet je weten
Nou probleem opgelost dusquote:
Oh ja ik heb ook ergens nog een externe dvd-rom speler.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja PS3 heb ik ook nog staanEn volgens mij ook nog een externe speler voor de laptop, maar weet niet of die blu-ray kan
een vieze?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele vieze quatro fromaggi van de Nettorama en nu durf ik niet meer.
Ik krijg het vast niet aan de praat met mijn gebrek aan technische kennis. Volgens mij heb ik het zelfs al eens geprobeerd.quote:
wat ontzettend vervelendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij denk dat hij in Engeland is. Dus lekker iPlayer kijken
Ze is druk met hontquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
Ik had verwacht dat we inmiddels wel honden foto's hadden gezien.
Ja pfft. Geen blauwe kaas op een vierkazenpizza? Dat is de helft van de reden om voor de kaaspizza te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vieze?!hoe dan
De verse uit de supermarkt zijn wel oke maar heb liever eentje met taleggio en die verkopen ze zelden. Laatste keer besteld bij domino's maar dat doe ik niet meer, daar zat geen eens blauwe kaas op. Was net een hele dure margarita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |