ik begin helemaal opnieuw, doet dit voor het eerst moet je wetenquote:
oh, lief dat je het helemaal uitschrijft!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, als je dit in de browser doet, zodra je de afbeelding op imgur ziet rechtermuisknop en dan iets wat afbeeldingslink kopieren oid zal heten.
Als je in de app zit en je hebt de afbeelding geupload, tik op de afbeelding zodat hij volledig scherm laadt, als je dan op het deelpijltje rechtsonderin tikt krijg je de directe link van het plaatje.
met een bijl om houtblokken kleiner te makenquote:
Ik heb ooit eens geprobeerd om op hakken te lopen, maar daar blijft het wel bij. Was wel een heel stuk jonger toen. Nu zijn mijn voeten te groot.quote:
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?quote:
Nou trippen doen ze meestal niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
HAKKUH HAKKU HAKKUH
GAAF MAN IK TRIP HELEMAAL
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een bijl om houtblokken kleiner te maken
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens geprobeerd om op hakken te lopen, maar daar blijft het wel bij. Was wel een heel stuk jonger toen. Nu zijn mijn voeten te groot.
nee? maar je kunt het?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?
In een ver verleden welquote:
Hedwig ligt de laatste dagen best wel veel in haar nieuwe mandje.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind prins s en de geit wel leuk maar die drugsnummers zijn wel beetje jammer![]()
Doe nou voorzichtig @datismijnmeningquote:Prinses Amalia breekt bovenarm na val van paard, ondergaat operatie
Prinses Amalia is dinsdag van haar paard gevallen en heeft daarbij haar bovenarm gebroken. Dat maakt de RVD bekend. De 21-jarige Amalia moet voor de breuk onder het mes in het UMC Utrecht.
https://www.ad.nl/show/pr(...)t-operatie~a7609baa/
"Mine now, hooman."quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
Vergeten mijn dekentje weer op te ruimen.
[ link | afbeelding ]
Ik kan wel hakenquote:
Ja maar ja ik deed zo mijn best om dat ding niet helemaal onder de kattenharen te krijgen.quote:
Ja hopelijk komt ze wel terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
Too latequote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja ik deed zo mijn best om dat ding niet helemaal onder de kattenharen te krijgen.
Je wordt altijd al raar aangekeken, dus zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks raar aangekeken als ik ja zeg?
Als.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die heeft straks 600 notificaties als d'r ban opgeheven wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |