quote:
Toen ik naar Corsica ben geweest vertrok ik wel vanaf Nicequote:
Ik ben niet zo thuis in de politieke situatie daar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpen
Al weet ik niet of dat officieel nog steeds zo is
Das een flinke boomquote:
Was sacha van de week ook al mee aan het klooienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imgur geeft opeens geen linkje meer dat eindigt met .jpg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.Ik zie wel drie puntjes maar niet ‘get share links’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik net nog welquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.quote:Eén inzittende van het vliegtuig, een Boeing Dreamliner, heeft de ramp overleefd.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:32 schreef CherryLips het volgende:
O ik weet het alweer. Op afbeelding tikken zodat hij je hele scherm vult zeg maar en dan op het pijltje tikken.
1 overleverquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik dit verkeerd.
Appquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg die opties wel gewoon op mijn ipad (in Firefox), gebruik je misschien de app of de mobiele versie?
ieeeeewquote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:28 schreef aeque het volgende:
@:bitterbal
Hou die gore spinnen de volgende keer in Thailand
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |