Goed IDquote:
En die er onder? Is dat Jasmijn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Die clematis hoort aan het rekje aan de linkerkant te groeien. Die is nu kaal.
Eeeh geen ideequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke combi, Toscaanse Jasmijn en een C. Macropetala?
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuinquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de witte bloemetjes is jasmijn ja. Die wordt een beetje verdrongen.
Hij ruikt lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuin
Dus die is nog heel klein
Ja dat had ik gelezen iddquote:
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een prachtige jasmijn in de tuin in Hongarije
Wel een letterlijke druiloor tochquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Zie ergens op sociale media iemand die zichzelf "een letterlijke duizendpoot" noemt
Het is figuurlijke, druiloor
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb best zin om te slapen dus hopelijk maakt Hedwig het niet te laat. Maar nu slapen is sowieso nog te vroeg.
Mag hopen dat die kinderen nu wel slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaien
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
De auto gaf vanmiddag 30 aan. Qua temperatuur dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |