Ja tot een uurtje of 2 was het haast 'koud' binnen met 20 graden, en daarna is het opeens omhoog geschoten, terwijl ik toch alles dicht hebquote:
Stomen op zolder.quote:
Nee, dat is vochtig en 37 graden.quote:
Moet ik eerst een zolder hebbenquote:
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buitenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik eerst een zolder hebben
Al komt er morgen wel een monteur langs van de praxis om te kijken hoe de vlizotrap kan worden geplaatst om de zolder begaanbaar te maken
Tenzij ze 50+ zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat is vochtig en 37 graden.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tot een uurtje of 2 was het haast 'koud' binnen met 20 graden, en daarna is het opeens omhoog geschoten, terwijl ik toch alles dicht heb
Vooral zien wat de woningbouw er in al die jaren voor mij aan creatieve oplossingen heeft bedachtquote:
Zo heet nog daarquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buiten
Ik moet de planten water geven dus ik zal wel even moeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu de deur open zetten hebben er echt heel weinig van begrepen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ook geen zin om de ramen open te gooien want het is nog 29 graden buiten
Ik heb dat de hele dag al en het is hier 20,5 nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Die mensen zijn absoluut niet de planten water aan het geven, ze hebben ook de ramen open staan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet de planten water geven dus ik zal wel even moeten.
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel meequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo heet nog daar
*Haalt opgelucht adem in noordelijke helft
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat de hele dag al en het is hier 20,5 nu.
Het is echt lekker buiten jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel mee
Nee 26quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.
Klinkt als mijn buren, die hebben ook al heel de dag de ramen en deuren openquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die mensen zijn absoluut niet de planten water aan het geven, ze hebben ook de ramen open staan.
Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
In Foqueville wonen alleen slimme mensen die snappen dat dat heel dom is. En Ama.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.
Rookie numbersquote:
quote:High Temperature
30.4°C at 16:47
Low Temperature
12.8°C at 6:02
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel mee
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Ik kan echt niet wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Etto aardappelkrokEtto!quote:
Outdoor saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zondag wordt het weer normaalquote:
quote:
Boekwerken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
Slakjesijsquote:
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.quote:
De bouwinstructies?quote:
Ik doe het liever via de app.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |