Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die nu de deur open zetten hebben er echt heel weinig van begrepen.
In Foqueville wonen alleen slimme mensen die snappen dat dat heel dom is. En Ama.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil jij de instructie voor in de OP verzorgen?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het vandaag dan ook niet 28 graden geweest.
Rookie numbersquote:
quote:High Temperature
30.4°C at 16:47
Low Temperature
12.8°C at 6:02
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheidquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig wel lage luchtvochtigheid nu nog, dus het valt wel mee
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Ik kan echt niet wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Etto aardappelkrokEtto!quote:
Outdoor saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zondag wordt het weer normaalquote:
quote:
Boekwerken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
Slakjesijsquote:
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.quote:
De bouwinstructies?quote:
Ik doe het liever via de app.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |