Outdoor saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Zondag wordt het weer normaalquote:
quote:
Boekwerken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
Slakjesijsquote:
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.quote:
De bouwinstructies?quote:
Ik doe het liever via de app.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Legoset heeft 2 boekwerken erbij. Een van 200 pagina's, en 1 van 190. Beetje overkill.
ja... ze wachten op het juiste momentquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.
De instructieboekjes.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja... ze wachten op het juiste moment
Woah. Zoveel weeg ik bijnaquote:
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
After therapie dipje. Brb. 🫠
Ik vind dat handig. 🤷🏼♀️quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Wat zou daar het voordeel zijn?
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar mijn LEGO paddenstoelen dorpje maar moet even geduld hebben.
Dit is mijn eerste keer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.
Ik open de instructies meestal op de laptopquote:
Oh zo. Wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De instructieboekjes.
Samen in een stuk karton, in een doos met iets van 20 zakjes, in een doos karton in een doos karton.
Greta is niet blij met ze denk ik.
Friemelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Vooral met friemel dingetjes zie ik soms net wat beter waar het moet.
Hier op zondag, 30 graden en onweerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Klaarstaan als een droestige stier om de hele wereld op de woeste hoorns te nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |