ja... ze wachten op het juiste momentquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zit ergens in de bosjes verstopt denk ik tot het weer gaat regenen.
De instructieboekjes.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja... ze wachten op het juiste moment
Woah. Zoveel weeg ik bijnaquote:
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
After therapie dipje. Brb. 🫠
Ik vind dat handig. 🤷🏼♀️quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Wat zou daar het voordeel zijn?
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar mijn LEGO paddenstoelen dorpje maar moet even geduld hebben.
Dit is mijn eerste keer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Due sets van Bricklink zien er altijd comfy uit.
Ik open de instructies meestal op de laptopquote:
Oh zo. Wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De instructieboekjes.
Samen in een stuk karton, in een doos met iets van 20 zakjes, in een doos karton in een doos karton.
Greta is niet blij met ze denk ik.
Friemelenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Vooral met friemel dingetjes zie ik soms net wat beter waar het moet.
Hier op zondag, 30 graden en onweerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wordt het morgen hels qua luchtvochtigheid
Klaarstaan als een droestige stier om de hele wereld op de woeste hoorns te nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk een dip na therapie? Hoor je je niet juist opgelucht te voelen, en klaar om actie te ondernemen?
Hier wordt het morgen en zaterdag juist 30, met kans op onweerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier op zondag, 30 graden en onweerMaar tot die tijd nog even lekker buiten zijn
Ik moest lachen omdat ik te snel lasquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Die clematis hoort aan het rekje aan de linkerkant te groeien. Die is nu kaal.
Goed IDquote:
En die er onder? Is dat Jasmijn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Die clematis hoort aan het rekje aan de linkerkant te groeien. Die is nu kaal.
Eeeh geen ideequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke combi, Toscaanse Jasmijn en een C. Macropetala?
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuinquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de witte bloemetjes is jasmijn ja. Die wordt een beetje verdrongen.
Hij ruikt lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een paar weken een Jasmijn in de voortuin
Dus die is nog heel klein
Ja dat had ik gelezen iddquote:
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een prachtige jasmijn in de tuin in Hongarije
Wel een letterlijke druiloor tochquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Zie ergens op sociale media iemand die zichzelf "een letterlijke duizendpoot" noemt
Het is figuurlijke, druiloor
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaienquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb best zin om te slapen dus hopelijk maakt Hedwig het niet te laat. Maar nu slapen is sowieso nog te vroeg.
Mag hopen dat die kinderen nu wel slapen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar de buurkindjes moeten nog aaien
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef CherryLips het volgende:
De auto gaf vanmiddag 30 aan. Qua temperatuur dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |