Ohhh nicequote:
Wel een heel ander soort frankrijk dan t vaste land.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de buurt maar toch net niet
Haha wel nice!quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maakte die grap toen broer en schoonzus door Frankrijk en Italië aan het reizen waren. Gingen ze naar Monaco.
Dus ik natuurlijk: "Nice!"
En broer natuurlijk: "Nee, Monaco!"
De rest snapte de grap niet
quote:
Toen ik naar Corsica ben geweest vertrok ik wel vanaf Nicequote:
Ik ben niet zo thuis in de politieke situatie daar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Westerblokker, Blokker en Oosterblokker zijn wel 3 aparte dorpen
Al weet ik niet of dat officieel nog steeds zo is
Das een flinke boomquote:
Was sacha van de week ook al mee aan het klooienquote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imgur geeft opeens geen linkje meer dat eindigt met .jpg
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de foto hebt geüpload zie je als je met je muis over de foto gaat 3 puntjes, als je daar op klikt krijg je een menuutje en klik je op 'get share links'
[ afbeelding ]
Als je de foto hier wilt posten kun je gewoon de link bij 'BBCode (Forums)' kopiëren. Die heeft al de juiste tags dus kun je gelijk plakken
[ afbeelding ]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imgur geeft opeens geen linkje meer dat eindigt met .jpg
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het op mijn ipad. Daar werkt het blijkbaar net wat anders.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg je die url met blob erin? Dan moet je even wachten, dan is de upload nog niet compleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |