vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde deze mooie foto nog even met jullie delen.
Gebeurt niet vaak dat ik zo dichtbij kan komen bij een libel.
[ afbeelding ]
@:FlippingCoin dit is de gewone oeverlibel.
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijd
Beter geen valse verwachtingen wekken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Anders heette je wel kaneelstok
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?
Ik zie ze de laatste 1,5 week veel op fietspaden. Vandaag is ook wel weer zo'n dag dat je ze daar veel ziet.
Ziet er onhandig uit allemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het niet hadden gezien. 2 vroege glazenmakers in copula.
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderdenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat doe ik ze niet zomaar na.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderden
zolang je in de bak mikt is het maar half zo ergquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijna over m'n nek gegaan bij de kattenbak.
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je in de bak mikt is het maar half zo erg
hmm, keuzes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
net aliensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n slaapkamerraam even opengezet in de hoop dat het wat kon luchten.
Maar nee.
Jezus, iets voor 80 euro bij de action, dacht dat dubbele cijfers daar al bijzonder warenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:
https://shop.action.com/n(...)e-staande-ventilator
Ook eens reclame maken voor de ACTION
Zijn net vrouwen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomt
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhh mooi!quote:
Grit erop gooien, even wachten, opvegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:41 schreef essnhills het volgende:
Subsidie voor de warmtepomp, nieuwe kozijnen/ramen en schuifpui is toegekend![]()
Krijg bijna ¤2500
Vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn net vrouwen wat dat betreft.
Ja, dus vanaf nu mag je goorlellenquote:
Ik skip het onder ladders doorlopen nog even tot ik weer met het OV thuis benquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen nog iets bijgelovigs op de planning staan?
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een gelukshond dus mij kan niets gebeuren
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?
Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vond die timing al verdacht.quote:
Maandag was het nog 36 graden waar bij woonde. Dat was zijn laatste dag daar.quote:
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?
Ik heb nu pas door dat het de 13de is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpestenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?
Ik moest ook even nadenken hoezo het ineens over bijgeloof gingquote:
Ja klopt sorry. Ik wilde al jaren een Portugese vent en toen had het universum mij er eentje in hondvormquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpesten
Een spirituele zijspan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bij
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag primaquote:
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldbootquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag prima![]()
Onweer des doods?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan mensen in NW Frankrijk nachtmerries krijgen van vrijdag de 13e vandaag
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldboot
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
salaris en vakantiegeldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik heb het ook nog niet op de rekeningmaar de toekenningsbrief stond vanmorgen online.
Wat voor geldboot komt er bij jou?
Jawel, denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.quote:
Klotebelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Wat was er niet zo geslaagd aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
De koffie of de appelkoek?quote:
Ik gok de koffiequote:
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer.
Het is ook altijd maar afwachten of het de Rijn wel oversteekt.
Theequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok de koffie
Maar koffie is altijd een faal bij mij
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?quote:
Slappe koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Zinloos geweldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sultana's naar binnen geschoven.
Whieee!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.
Omslachtige koffie denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd meequote:
Nee, dat zou wel moeten. Gaat iets fout bij het exporteren kennelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen tijd erbij staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |