vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wilde deze mooie foto nog even met jullie delen.
Gebeurt niet vaak dat ik zo dichtbij kan komen bij een libel.
[ afbeelding ]
@:FlippingCoin dit is de gewone oeverlibel.
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vet ik heb nog geen enkele libelle, zie ze alleen langsvliegen de hele tijd
Beter geen valse verwachtingen wekken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Anders heette je wel kaneelstok
jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die 2 seksende libellen had ik al gepost toch?
Ik zie ze de laatste 1,5 week veel op fietspaden. Vandaag is ook wel weer zo'n dag dat je ze daar veel ziet.
Ziet er onhandig uit allemaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het niet hadden gezien. 2 vroege glazenmakers in copula.
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderdenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat doe ik ze niet zomaar na.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wel een kama sutra standje voor gevorderden
zolang je in de bak mikt is het maar half zo ergquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijna over m'n nek gegaan bij de kattenbak.
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je in de bak mikt is het maar half zo erg
hmm, keuzes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
net aliensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n slaapkamerraam even opengezet in de hoop dat het wat kon luchten.
Maar nee.
Jezus, iets voor 80 euro bij de action, dacht dat dubbele cijfers daar al bijzonder warenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Voor de liefhebber:
https://shop.action.com/n(...)e-staande-ventilator
Ook eens reclame maken voor de ACTION
Zijn net vrouwen wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb geurkaarsen want ik gun de poezen hun natvoer maar de lucht van hoe dat er van achter uitkomt
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was sacha van de week ook al mee aan het klooien
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhh mooi!quote:
Grit erop gooien, even wachten, opvegen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik die hele bak verschonen. Kan ik het beter van het laminaat vegen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:41 schreef essnhills het volgende:
Subsidie voor de warmtepomp, nieuwe kozijnen/ramen en schuifpui is toegekend![]()
Krijg bijna ¤2500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |