Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen nog iets bijgelovigs op de planning staan?
Ik vond die timing al verdacht.quote:
Maandag was het nog 36 graden waar bij woonde. Dat was zijn laatste dag daar.quote:
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bijquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het bijgeloof als je nergens in gelooft?
Ik heb nu pas door dat het de 13de is.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mensen nog iets bijgelovigs op de planning staan?
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpestenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, heeft hont het warme weer toevallig meegenomen?
Ik moest ook even nadenken hoezo het ineens over bijgeloof gingquote:
Ja klopt sorry. Ik wilde al jaren een Portugese vent en toen had het universum mij er eentje in hondvormquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Altijd die immigranten die het voor de rest van ons verpesten
Een spirituele zijspan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er dan zo'n beetje bij
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag primaquote:
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldbootquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik heb vandaag al bijna ¤2500 gekregen, dus tot nu toe gaat mijn dag prima![]()
Onweer des doods?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan mensen in NW Frankrijk nachtmerries krijgen van vrijdag de 13e vandaag
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet nog 12 dagen wachten op de geldboot
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
salaris en vakantiegeldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik heb het ook nog niet op de rekeningmaar de toekenningsbrief stond vanmorgen online.
Wat voor geldboot komt er bij jou?
Jawel, denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een ijsmachine was?
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |