Klotebelgenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want wij krijgen niets. De buien doven boven België uit.
Wat was er niet zo geslaagd aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie gezet voor bij de appelkoek. Niet zo geslaagd.
De koffie of de appelkoek?quote:
Ik gok de koffiequote:
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer.
Het is ook altijd maar afwachten of het de Rijn wel oversteekt.
Theequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok de koffie
Maar koffie is altijd een faal bij mij
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?quote:
Slappe koffiequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Zinloos geweldquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sultana's naar binnen geschoven.
Whieee!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timing is ook net ruk. Iets eerder op de dag en het had ons wel kunnen bereiken, of iets later zodat het morgen was gebeurd.
Omslachtige koffie denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je gemalen koffie in een theezakje doet en dat sopt in heet water, wordt het dan koffie of thee?
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd meequote:
Nee, dat zou wel moeten. Gaat iets fout bij het exporteren kennelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie geen tijd erbij staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |