Nu al?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenEven de ventilator pakken hoor
Ozewiezewozewiezewallakristallix. Wat een baas.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neem deze mee:
[ afbeelding ]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk wel redelijk geslapen, zelfs nog eventjes onder het dekbed gelegen
Die jaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ozewiezewozewiezewallakristallix. Wat een baas.
Geen idee, nog nooit een Corsicaans stamhoofd gegeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die het verschil niet horen tussen een zwijn en een Corsiaans stamhoofd![]()
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit een Corsicaans stamhoofd gegeten.
Ik heb ze ook allemaal nog. De oude zijn het leukste.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjequote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenHerfstdekbed plus sprei
Ik heb het vannacht ook over me heen getrokkenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjeMaar het viel wel mee qua temperatuur, was redelijk aangenaam
dat was mij wat warm..quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht onder het dekbed gelegenHerfstdekbed plus sprei
Goede isolatie helpt welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik ging slapen lag ik niet onder een dekentjeMaar het viel wel mee qua temperatuur, was redelijk aangenaam
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog allemaal. Veel uit de jaren 60 en 70. Kan mijn dochtertje straks lezen. Of mijn nichtje, als ze wil.
Ik heb ze op DVD, Nederlands gesprokenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjn.
Ik heb boven enkel glas en tochtige kozijnen, isolatie bestaat hier niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede isolatie helpt wel
Oude huis had label F, dat was zweten in de zomer en rillen in de winter
Ja in Cleopatra zitten wel echt de meest bizarre dingen heb ik het ideequote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze op DVD, Nederlands gesproken
Die LSD-trip zit in Cleopatra meen ik, als ze over eten dromen
Vanavond code geel voor terroronweersbuienquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Komende nacht niet onder de 21 graden genot
Al jaren niet gezien, weet er niet meer veel van. Weet nog het stuk uit Cleopatra dat ze de taart moeten snijden om voor te proeven. Dat de slaven toverdrank krijgen om de piramides te bouwen en Obelix iedere keer zich vermomt om ook te krijgen. En dat er iedere keer word gedreigd met de krokodillen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die tekenfilms zijn wel echt redelijk fucked-up als je die nu kijkt, zitten echt stukken in die een halve LSD-trip zijjn.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven enkel glas en tochtige kozijnen, isolatie bestaat hier niet echtOm vage redenen heeft mijn huis wel een energielabel D gekregen
Geweldige film wel, vooral dat stuk met die leeuwquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in Cleopatra zitten wel echt de meest bizarre dingen heb ik het idee
Twelve Tasks of Asterixquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al jaren niet gezien, weet er niet meer veel van. Weet nog het stuk uit Cleopatra dat ze de taart moeten snijden om voor te proeven. Dat de slaven toverdrank krijgen om de piramides te bouwen en Obelix iedere keer zich vermomt om ook te krijgen. En dat er iedere keer word gedreigd met de krokodillen.
Die andere weet ik nog het speerwerpen en dat ze ergens heel veel moeten eten.
Sie de leeuw van Cleopatra, sie de leeuw daar komt hij aanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldige film wel, vooral dat stuk met die leeuw
Ohja, inderdaad. Met alle formulieren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Twelve Tasks of Asterix
Daar zaten leuke scenes in, vooral die in Het Huis Waar Je Gek Wordt, wat eigenlijk een persiflage is van bureaucratische rompslomp
Dat gingen ze nog uitzoeken volgens mijquote:
Helaas niet hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond code geel voor terroronweersbuien
Gelukkig zal het treinverkeer er geen last vanhebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Erg goedkoop... 4 gulden per liter.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was ook wel weer erg goedkoop de laatste tijd.
Nee die hebben weer op tijd weekend genomenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig zal het treinverkeer er geen last vanhebben
Ja, zin in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |