SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
OOK LEKKERquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een gebakken eitje ga eten.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
typisch kscquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze heeft nu haar plakje kalkoenfilet gehad en is nog steeds aan het mauwen. Het is nooit goed genoeg.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
volgende meet wordt er niet geknuffeld, maar direct tikken uitgedeeldquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
typisch ksc
[..]wat een luxe, een plakje kalkoenfilet. Dat krijgen ze hier niet hoor
[..]wie weet, als we ooit meeten
[..]
Tikken waarop?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgende meet wordt er niet geknuffeld, maar direct tikken uitgedeeld
Great mushrooms think alikequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een gebakken eitje ga eten.
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
Niet goed?quote:[..]
Tikkiemeetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal dat geeft, tja. Ik kan haar niet ongelijk geven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.
[..]
Niet goed?![]()
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
typisch ksc
[..]wie weet, als we ooit meeten
[..]
Ja, het is nu een verworven recht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal dat geeft, tja. Ik kan haar niet ongelijk geven.
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hehehe, ja hier ook. Alsof ik ze mishandelquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze krijgt een stukje van een plakje, maar het is inderdaad luxe. Maar goed, ze mauwt ook alsof anders de wereld vergaat, dus ik kan niet anders.
[..]
Niet goed?![]()
Ik ken genoeg mooie kamersquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doen
gezelliequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meet plant met Crack_
mijn hoofd denkt hierbijquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel een locatie boeken met een mooie kamer, hoef je het niet op de wc te doen
Met een rood lichtje zekerquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mooie kamers
Dat is meer jouw afdeling.quote:
volgens mij is dit veel projectie of echt geen benul hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is meer jouw afdeling.
Nee zeg, het blijft geen feestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, het blijft geen feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim, af en toe wat anders tussendoor. Dan blijf je genieten
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, het blijft geen feestHaha, weer naar boedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan krijgen we een kotsje als straf.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, ja hier ook. Alsof ik ze mishandelOf wacht, doen we natuurlijk ook
Je bent net een kat.quote:en ja nee, ik heb eisen. Echt flauw weer
Even de noodzakelijke fondsen vergaren ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
slim, af en toe wat anders tussendoor. Dan blijf je genieten
BEL FRANK VISSER!quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net op een foto van 2 jaar geleden dat de heg van m'n onderburen ooit wel bijgehouden werd
Ik zit op Streetview nog weleens naar mijn vorige auto op de parkeerplaats van drie banen geleden te kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net op een foto van 2 jaar geleden dat de heg van m'n onderburen ooit wel bijgehouden werd
Je hebt iets anders voor terug gekregen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit op Streetview nog weleens naar mijn vorige auto op de parkeerplaats van drie banen geleden te kijken
Jawel, maar ben een tikje melancholisch aangelegdquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt iets anders voor terug gekregen toch?
Ook het eerste wat ik deed, Streetview vergelijken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit op Streetview nog weleens naar mijn vorige auto op de parkeerplaats van drie banen geleden te kijken
Ik kijk of ik mezelf zie fietsen ergens als ik weet dat daar een maps auto heeft rondgeredenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook het eerste wat ik deed, Streetview vergelijken.
Godsamme wat hebben mijn nieuwe onderburen er een bende van gemaakt![]()
Heb je verder geen last van ze?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook je eerste wat ik deed, Streetview vergelijken.
Heb je jezelf al gevonden?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kijk of ik mezelf zie fietsen ergens als ik weet dat daar een maps auto heeft rondgereden
Bij ons liggen de tegels van de verbouwing nog voor het huis dus is ook van een paar jaar terugquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook het eerste wat ik deed, Streetview vergelijken.
Nee, maar ik stoor me ook niet zo snel aan dingen. Als dat ding ooit bij mij door m'n balkon gaat prikken, knip ik er zelf wel wat van af.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je verder geen last van ze?
Buren kunnen je woongenot maken en breken
Dat vind ik dan wel weer bijzonder voor iemand die nauwlettend het stookgedrag van zijn buren monitortquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar ik stoor me ook niet zo snel aan dingen. Als dat ding ooit bij mij door m'n balkon gaat prikken, knip ik er zelf wel wat van af.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan krijgen we een kotsje als straf.
[..]
Je bent net een kat.
oehhhhhhhhquote:
Gatsie, gaat altijd zoveel werk zitten in zo'n interview. Succesquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Drukke middag voor de boeg. Veel overlegjes en een interview dat ik moet afnemen en uitwerken vandaag.
Nee, CE zou ik zo aannemenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsie, gaat altijd zoveel werk zitten in zo'n interview. Succes
of is het voor CE zn nieuwe baan?
i had dat een keer met aardappelen dacht in een keukenkastje. of uien. Was ook een plant gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
In ander nieuws, mijn paksoi begint te kiemen in de vensterbank.
Nou ja. Dit is gewoon zaad, dus het doet wat het moet doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
i had dat een keer met aardappelen dacht in een keukenkastje. of uien. Was ook een plant geworden
ja als ze niet naar buiten mogen zitten ze hier inquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze ophokplicht, of is er ook scharrelruimte met vrije uitloop?
maken ze dan ook ruzie met de andere panters?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze niet naar buiten mogen zitten ze hier in
als ze in de tuin zouden scharrelen worden ze vies
ja denk ik welquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maken ze dan ook ruzie met de andere panters?
Dit is de ware kink sc.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een kinky praat weer.
Ik krijg het er warm van!
Er is wel een kink topic, maar dat is geen SC en een ander soort kinkquote:
Daar profiteer ik vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer bijzonder voor iemand die nauwlettend het stookgedrag van zijn buren monitort
Ik moet zo even een moment vinden om de vacature goed te lezen en te bedenken hoe ik daar goed bij pas.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsie, gaat altijd zoveel werk zitten in zo'n interview. Succes
of is het voor CE zn nieuwe baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@CherryLipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en dus terug van de kunst dagbesteding
@:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@:Cherrylipsbetekent dit dat je op cherry gaat schieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
waar komt de vrouwelijke fascinatie voor panterprintjes eigenlijk vandaan?quote:
Met kersen als kogels ja..quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
betekent dit dat je op cherry gaat schieten?
dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar komt de vrouwelijke fascinatie voor panterprintjes eigenlijk vandaan?
Probeer je elke keer wat zwaarder te gaan? Of ben je zoekende naar een fijn gewicht om te trainen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 kilo extra gedaan. Pfoe, voel het al in mijn spieren. Denk dat ik het hier even op hou tot de vakantie.
Is ie niet de enige vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
betekent dit dat je op cherry gaat schieten?
klinkt geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Waarom dragen vrouwen panterprints?
Het heeft een reden dat de prints uit het dierenrijk zo immens hip zijn en ook al eeuwen hip zijn geweest. 'Een vrouw laat zo zien dat ze een jager is en zeker geen prooi,' aldus de experts. Een manier om je als vrouw sexy en sterk te voelen dus, simpelweg door dit aan te hijsen.
nou dit dus
misschien zijn dat vrouwen die graag opgejaagd wordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt geloofwaardig.
Behalve als we naar de zebra printjes gaan
Hoeveel totaal nu? En hoeveel reps?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 kilo extra gedaan. Pfoe, voel het al in mijn spieren. Denk dat ik het hier even op hou tot de vakantie.
Dus al die woonwagenbewoonsters zijn gewoon op mannenmacht?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Het heeft een reden dat de prints uit het dierenrijk zo immens hip zijn en ook al eeuwen hip zijn geweest. 'Een vrouw laat zo zien dat ze een jager is en zeker geen prooi,' aldus de experts. Een manier om je als vrouw sexy en sterk te voelen dus, simpelweg door dit aan te hijsen.
nou dit dus
crimi's?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Mannen dragen ook wel panterprintjes. Dat zijn homo's, crimi's, patsers en hipsters
Ik heb panterprint gedragen omdat ik naar de toppers ging. Nu ligt het achterin de kast 😅quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
nou dit dus
dan moet ik even zeggen dat ik vrijwel geen panterprint mooi vindt dus dat we elkaar gewoon goed aanvullenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vind overigens niet elke panterprint mooi, dat moet ik wel even gezegd hebben
ik wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ik even zeggen dat ik vrijwel geen panterprint mooi vindt dus dat we elkaar gewoon goed aanvullen
dat mag jij vinden, it's a free worldquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel hoor.
Als het een zwarte panter is.
Hopelijk donderdag dan wel airco in de trein.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
NS staakt donderdag niet.
NS staakt nu vrijdag.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenGoh. Verra- oh wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]ja, maar zeg nou eerlijk, zonder dat jasje ziet ze er nog veel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat vond de buurman ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zeg nou eerlijk, zonder dat jasje ziet ze er nog veel beter uit
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]Zegt degene die met het plaatje aan komt zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.![]()
en, is het gelukt? Heb je onze hulp nodig?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zo even een moment vinden om de vacature goed te lezen en te bedenken hoe ik daar goed bij pas.
prey zijn is een ding tochquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
nou dit dus
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenhoezo, sta jij bekend als pauper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gewoon nieuwe band om gooienquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach jongen ik maakte toch gister iets klotes mee.
Fietsband weer lek. Dus heb hem weer geplakt en nu 2 plakkers op dat ding dus. Op zich best vet eigenlijk
the what?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
prey zijn is een ding toch
of hoe heet dat
Kan ook. Maar dit is goedkoper.quote:
Of preyperquote:
hoezo, jij zegt hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan jij mij beter vertellen dan ik jou.
ehmm, jaquote:
hehehehquote:
oke doe inderdaad maar nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
ehmm, jaik durf het hier niet op te zoeken wat de benaming was
primal.... ow ja nee lamaquote:
en we weten allemaal wie de echte pauper isquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk als we zo gaan beginnen, volgens mij ben jij de enige die het woord pauper gebruikte
Ik weet vrij weinig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de echte pauper is
Dromedaris?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lama prey kink? Erg specifiek maar oké.
Ach, wanneer ben je een pauper..?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de echte pauper is
Flinke bult wel.quote:
dat is een goede vraagquote:
ahhh, yes this onequote:
zeebaars!!!!!!!! met salade met broccoliquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke doe inderdaad maar niet
wat eten we vanavond?
oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk als we zo gaan beginnen, volgens mij ben jij de enige die het woord pauper gebruikte
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinnerde dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Musk verloren. Oei. Pijnlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Trump's Space Agency. De TSA!quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinneede dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.
quote:
moet nog bedenken wat ik eet... een prepje uit de vriesdiepquote:met salade met broccoli
en OF groentefriet OF krieltjes bbq OF aardappelpartjes provencaals. En jiiiiiiiiiiij?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en dus terug van de kunst dagbesteding
@:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@:CherrylipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
een onderbovenkoffertijgertheezakje
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fake it till you make it gaan we straks doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, is het gelukt? Heb je onze hulp nodig?
Het is je vergevenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?
oreocattyquote:
Don't we all?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake it till you make it gaan we straks doen
Je ziet dat beest gewoon denken van 'waarom mens, waar is dit goed voor, ga gewoon eten voor me halen ipv dit soort flauwekulletjes'quote:
Purrrreo.quote:
Gewoon wat bewegen, maar moet het wel voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Probeer je elke keer wat zwaarder te gaan? Of ben je zoekende naar een fijn gewicht om te trainen?
Train je voor spiergroei?
3x20. 40 kilo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel totaal nu? En hoeveel reps?
Goed bezigquote:
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
Welke oefening ook weer?
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?
Die krijgen dus geen veren in de reet van jouquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
Nouja zeg
Vanmorgen dus die veren onder de warmtepomp gezet. Ik keek net in de app, 6 errormeldingen.
Daarna de thermostaat even op 24 gezet, om te kijken of ie aan zou slaan
Niet dus. Dus ik denk, bel ze ff op
Super onvriendelijk mevrouw aan de telefoon, onderbrak me meteen om het aan een collega voor te leggen.
Maar ze had me dus niet op stil gezet, dus ik kon haar horen
"Ja deze mevrouw zegt dat ze 6 meldingen heeft
...
ja dat zegt ze
...
Ja, in geloof er niiiiiiiiks van"
Dus toen onderbrak ik haar van "ik kan u gewoon horen hoor, beetje respect mag wel"
"Oh nee ik leg het gewoon even voor aan een collega, dat heeft u verkeerd verstaan"
Ja vast
Wtf
Neequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
Komen ze nu wel langs om het te controleren?quote:
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze nu wel langs om het te controleren?
Zo'n formaatjequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.
Weet je wel d'r naam?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Misschien was het een Fokker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Jaquote:
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baasquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
Karen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Lol, nee. was wel treffend geweestquote:
Sinterklaas?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanjequote:
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenquote:
Kinky.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanje
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestapquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenergens wel te begrijpen, die cadeautjes zijn allemaal niet meer te betalen met de inflatie
Met of zonder verenquote:
Maar dat zal niet meer met een paard mogen wegens dierenwelzijn, en ook niet met donkere meneertjes als hulp want dat is discriministisch. Zit die met een roedel oostblokkers op het dak en hoor je tijdens de gehele installatie 'Sinterklaas kakurwa, gooi wat in mijn kurwaschoen' 'daar wordt aan de deur geklopt, oh kurwa'quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestap
Lief, maar loop hier met een zwik gymdocenten die me maar al te graag verbeteren, haha.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpen
quote:Een menselijk oogknipper duurt ongeveer 300 tot 400 milliseconden.
Een implosie is dus 10 tot 20 keer sneller dan een knipper van het oog.
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".quote:
Ja okequote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".
Ja, ehh. Kan?
Die cadeautjes moeten ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenergens wel te begrijpen, die cadeautjes zijn allemaal niet meer te betalen met de inflatie
Dat was het plan, maar daar kwam weinig van terecht...quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Maar dit ging over die duikboot die naar de Titanic ging.
Was dat maar zo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".
Ja, ehh. Kan?
Maar ja hij is er toch meerdere keren geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar daar kwam weinig van terecht...
Wellicht als je niet in se file komt te staanquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ehh. Kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ja, ik werd uitgerust wakker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je een beetje uitgerust vandaag? Heb gisteren vanaf 10 tot 0730 geloof ik geslapen
Weer paar stemmen voor PVV erbij.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)familie-uit-lelystad
Vooral dom.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
Kijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd uitgerust wakker.
Niet zo slim van die verhuurders.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
Dat is wel lullig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Dven het volgende:
Anderhalf uur gelopen om Hertog Jan te vinden. Is de winkel sinds gisteren dicht
Volgens mij kun je met rentepunten niet zoveel kopen, paar kortingsbonnen voor dure webshops of marginale korting op producten die je overal goedkoper kunt kopenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kun je gouden juwelen van kopen die je niet nodig hebt?
Nee maar bij tijdelijk verblijf in buitenland mag het wel maar dan moet je het dus in je contract zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent?
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Dven het volgende:
Anderhalf uur gelopen om Hertog Jan te vinden. Is de winkel sinds gisteren dicht
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraamquote:
Ben alweer thuusquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?quote:
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent? Of het contract zo opstellen dat er een geldige reden instaat?
Vergt een goede administratie jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.
En meerdere huizen hoef je ook niet 3 maand te hebben ivm terugkomst uit het buitenland. want je kunt niet in allemaal tegelijk wonen
Anderhalf uur in 30 graden lopen voor de kat ze kutquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?
dan heb je geen reden tot klagen
ik heb meerdere kartonnen dozenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Is het bier daar niet te zuipen ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraam
Nouja, 16 september gaan ze weer open. Tot die tijd verkopen ze in Sunny Beach. Maar om daarvoor nu 500km te reizen
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenlandquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Nouja, ijskoude halve liters voor ¤0,60 gaan er prima in. Maar ik wilde gewoon graag een Hertog Jannetjequote:
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
of STAP budgetquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Dan zou ik als je dan toch iemand 3 maanden in je huis wilt hebben om er op te passen er eerder een bekende als een collega of familie in zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenland
niemand wil uittesten of Lelystad bevaltquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dan liever een bekende op je huis laten passen.
Toen broer en schoonzus een paar maanden aan het reizen waren zat er een paar weken een collega van schoonzus in. Kon die gelijk zien of in Den Haag wonen ook beviel enzo.
Maar wildvreemden..
Als ik zie wat de gemiddelde oostblokkers hier elke dag aan halve liters bij de AH meenemen ga ik niet direct uit van een goede smaakquote:
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100kquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
ja meeste doen het natuurlijk voor de inkomsten. als je hypotheek of huur doorloopt tikt dat wel aan
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?quote:De wet verbiedt vanaf die datum tijdelijke huurcontracten zonder geldige reden.
omdat men de uitkomst toch wel weetquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100k
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staatquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
En wasmachines met kortingquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met rentepunten niet zoveel kopen, paar kortingsbonnen voor dure webshops of marginale korting op producten die je overal goedkoper kunt kopen
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
Omdat hij zijn vorige huis al had opgezegd las ik en anders helemaal geen huis had.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
beide kanten zijn erg bijzonder te noemenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
en daarna met gierende banden terug naar huisquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Wij kwamen daar vroeger weleens omdat daar toen de dichtbijzijnde bioscoop zat
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
Ja, gierend over de rotondesquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna met gierende banden terug naar huis
Hallo Haagsquote:
ja dat heb ik wel gelezen maar toch.... als ik een papier krijg waar ineens andere dingen in staan.... dan denk ik... ja dikke doei dan sta ik over 3 maand alsnog me mn goede gedrag op straat. ik zoek wel wat anders en ga wel even op een vakantiepark staan voor die paar week die ik nodig heb om iets te vindenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.
Nou ja misschien kan de verhuurder nog in hoger beroep
Als je je huis gaat verhuren dan zoek je dat toch een beetje uit lijkt me.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.
422.000
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb ook Soundsticksquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtEn dat was nog in de tijd dat die punten nog per duizenden gingen
Artikelomschrijving: Harman Kardon Soundsticks III
ING prijs: 99,95 euro en 9.995 punten
Nog steeds in gebruik overigens
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]En daarom doe ik het dus niet.SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zeer verstandigquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
Volgens mij was toen de adviesprijs iets van 179,99 en kon je ze bij de MM en dergelijke wel voor 149 krijgen, maar was toen bij de ING echt het goedkoopst. Was wel in 2011 trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook SoundsticksVolgens mij ook de III
Niet van rentepunten gekocht. Maar toch. Heb wel eens gekeken, maar had niet het idee dat er veel voordeel mee te halen was.
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :pquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalen
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :p
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
ja kloptquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
wat dat betreft was die Bulgaar in elk geval goed ingeburgerdquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
U huurt mijn huis voor 3 maanden, de voorwaarden:quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:- U installeert een nieuwe badkamer op eigen kosten
- U zult de tuin onderhouden en nieuwe bestrating en fauna plaatsen op eigen kosten
- U zult meubilair dat door u is gebruikt vervangen bij einde contract op eigen kosten
- U plaats nieuwe kozijnen met triple isolatieglas op eigen kosten
- U laat de gevels opnieuw voegen en reinigen op eigen kosten
Al deze voorwaarden zijn verplicht, ontwerp en materiaalkeuzes moeten altijd worden overlegd met de verhuurder en mogen pas na diens akkoord worden uitgevoerd (op kosten van huurder).
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworstquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!
Ja wat zit je nu te Buda'enquote:
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik verwacht ook altijd heel veel van mensen
ja dat zijn de beste wachtwoorden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworst
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekkenquote:
ja ik doe dat niet maar goed zijn wel meer dingen die ik niet doe en andere welquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekken
Nou ja, als het ziekenbezoek is kan ik me voorstellen dat de reis misschien onverwacht kwam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
Ja zeg ook neit dat ze het niet zelf doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij altijd ingelezen in mijn verplichtingen en wat de verplichtingen van de huurder en ben er mee gestopt voor de ingang van de nieuwe wet omdat ik hier geen zin in had. En echt heeeeel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat het vast niet zo is dat men een contract voor onbetaalde tijd hoort te krijgen.
jepsquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.
Ja dat wel, maar het was ook een familiebezoek dus neem aan dat ze daar ook konden verblijven en niet 3 maanden in een hotel hebben gezeten. En volgens mij is Canada ook ietsjes goedkoper dan Nederland in dagelijkse kostenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekken
Nou goed ik ga geen discussie voeren over aannames :pquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het was ook een familiebezoek dus neem aan dat ze daar ook konden verblijven en niet 3 maanden in een hotel hebben gezeten. En volgens mij is Canada ook ietsjes goedkoper dan Nederland in dagelijkse kosten
maar je kiest er dan wel voor om gewoon ruim 90 dagen heen te gaan en niet even gewoon twee weekjes ofzo....quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als het ziekenbezoek is kan ik me voorstellen dat de reis misschien onverwacht kwam.
Ja maar dat komt omdat jij wel verstandig bent (en een regeltjesautist)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij altijd ingelezen in mijn verplichtingen en wat de verplichtingen van de huurder en ben er mee gestopt voor de ingang van de nieuwe wet omdat ik hier geen zin in had. En echt heeeeel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat het vast niet zo is dat men een contract voor onbetaalde tijd hoort te krijgen.
Tikka masalaquote:
ja wil niet in zo'n situatie eindigenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij wel verstandig bent (en een regeltjesautist)
had thaise soep met noodles en kipquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
En voor @:bitterbal wat stond er op het menu vanavond?
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhurenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou goed ik ga geen discussie voeren over aannames :p
Klinkt ook goed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had thaise soep met noodles en kip
Zo'n grote Amerikaans formaat met extra spek?quote:
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhuren
Ik had tijdens mijn studententijd voor veel dingen hetzelfde wachtwoord, alleen voor email enzo een andere.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworst
Ik moet er niet aan denken dat vreemde mensen 3 maanden lang tussen mijn spullen leven enz. Straks zitten ze aan mijn LEGO ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhuren
Kiepkerriestoofquote:
ow ja zo heeft mijn ex ook bij een aantal websites de naam van 1 van mn voormalige katten en een deel van mijn geboortedatum.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn studententijd voor veel dingen hetzelfde wachtwoord, alleen voor email enzo een andere.
Maar die was op een gegeven moment vrij bekend in mijn vriendengroep. Als iemand ff iets op mijn laptop wilde opzoeken dan tikten ze gewoon zelf het wachtwoord in enzo.
Dat wachtwoord was toen zelfs zo ingeburgerd dat anderen het ook als hun laptopwachtwoord hadden ingesteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |