oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk als we zo gaan beginnen, volgens mij ben jij de enige die het woord pauper gebruikte
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinnerde dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Musk verloren. Oei. Pijnlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Trump's Space Agency. De TSA!quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinneede dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.
quote:
moet nog bedenken wat ik eet... een prepje uit de vriesdiepquote:met salade met broccoli
en OF groentefriet OF krieltjes bbq OF aardappelpartjes provencaals. En jiiiiiiiiiiij?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en dus terug van de kunst dagbesteding
@:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@:CherrylipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
een onderbovenkoffertijgertheezakje
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fake it till you make it gaan we straks doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, is het gelukt? Heb je onze hulp nodig?
Het is je vergevenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?
oreocattyquote:
Don't we all?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake it till you make it gaan we straks doen
Je ziet dat beest gewoon denken van 'waarom mens, waar is dit goed voor, ga gewoon eten voor me halen ipv dit soort flauwekulletjes'quote:
Purrrreo.quote:
Gewoon wat bewegen, maar moet het wel voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Probeer je elke keer wat zwaarder te gaan? Of ben je zoekende naar een fijn gewicht om te trainen?
Train je voor spiergroei?
3x20. 40 kilo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel totaal nu? En hoeveel reps?
Goed bezigquote:
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
Welke oefening ook weer?
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?
Die krijgen dus geen veren in de reet van jouquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
Nouja zeg
Vanmorgen dus die veren onder de warmtepomp gezet. Ik keek net in de app, 6 errormeldingen.
Daarna de thermostaat even op 24 gezet, om te kijken of ie aan zou slaan
Niet dus. Dus ik denk, bel ze ff op
Super onvriendelijk mevrouw aan de telefoon, onderbrak me meteen om het aan een collega voor te leggen.
Maar ze had me dus niet op stil gezet, dus ik kon haar horen
"Ja deze mevrouw zegt dat ze 6 meldingen heeft
...
ja dat zegt ze
...
Ja, in geloof er niiiiiiiiks van"
Dus toen onderbrak ik haar van "ik kan u gewoon horen hoor, beetje respect mag wel"
"Oh nee ik leg het gewoon even voor aan een collega, dat heeft u verkeerd verstaan"
Ja vast
Wtf
Neequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |