prey zijn is een ding tochquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Waarom dragen vrouwen panterprints?
Het heeft een reden dat de prints uit het dierenrijk zo immens hip zijn en ook al eeuwen hip zijn geweest. 'Een vrouw laat zo zien dat ze een jager is en zeker geen prooi,' aldus de experts. Een manier om je als vrouw sexy en sterk te voelen dus, simpelweg door dit aan te hijsen.
nou dit dus
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenhoezo, sta jij bekend als pauper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gewoon nieuwe band om gooienquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach jongen ik maakte toch gister iets klotes mee.
Fietsband weer lek. Dus heb hem weer geplakt en nu 2 plakkers op dat ding dus. Op zich best vet eigenlijk
the what?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
prey zijn is een ding toch
of hoe heet dat
Kan ook. Maar dit is goedkoper.quote:
Of preyperquote:
hoezo, jij zegt hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan jij mij beter vertellen dan ik jou.
ehmm, jaquote:
hehehehquote:
oke doe inderdaad maar nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
ehmm, jaik durf het hier niet op te zoeken wat de benaming was
primal.... ow ja nee lamaquote:
en we weten allemaal wie de echte pauper isquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk als we zo gaan beginnen, volgens mij ben jij de enige die het woord pauper gebruikte
Ik weet vrij weinig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de echte pauper is
Dromedaris?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lama prey kink? Erg specifiek maar oké.
Ach, wanneer ben je een pauper..?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
en we weten allemaal wie de echte pauper is
Flinke bult wel.quote:
dat is een goede vraagquote:
ahhh, yes this onequote:
zeebaars!!!!!!!! met salade met broccoliquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke doe inderdaad maar niet
wat eten we vanavond?
oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk als we zo gaan beginnen, volgens mij ben jij de enige die het woord pauper gebruikte
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinnerde dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Musk verloren. Oei. Pijnlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Ai. Die moet pijn doen!
Wat gênant.
Trump's Space Agency. De TSA!quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zal een behulpzaam bericht hebben gehad dat hem er aan herinneede dat zomaar de stekker uit een ruimtevaartprogramma trekken via Twitter een snelle manier is om je bedrijf geforceerd genationaliseerd te zien worden.
quote:
moet nog bedenken wat ik eet... een prepje uit de vriesdiepquote:met salade met broccoli
en OF groentefriet OF krieltjes bbq OF aardappelpartjes provencaals. En jiiiiiiiiiiij?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en dus terug van de kunst dagbesteding
@:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@:CherrylipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
een onderbovenkoffertijgertheezakje
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fake it till you make it gaan we straks doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, is het gelukt? Heb je onze hulp nodig?
Het is je vergevenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke nee sorry, excuses, het spijt me. Waarom is het logisch dat jij van panterprintdingen houdt?
oreocattyquote:
Don't we all?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake it till you make it gaan we straks doen
Je ziet dat beest gewoon denken van 'waarom mens, waar is dit goed voor, ga gewoon eten voor me halen ipv dit soort flauwekulletjes'quote:
Purrrreo.quote:
Gewoon wat bewegen, maar moet het wel voelen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Probeer je elke keer wat zwaarder te gaan? Of ben je zoekende naar een fijn gewicht om te trainen?
Train je voor spiergroei?
3x20. 40 kilo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoeveel totaal nu? En hoeveel reps?
Goed bezigquote:
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig
Welke oefening ook weer?
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpenquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allen, haha. Vandaag seated legcurl, en weet even niet hoe de andere heet. Chest press?
Die krijgen dus geen veren in de reet van jouquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
Nouja zeg
Vanmorgen dus die veren onder de warmtepomp gezet. Ik keek net in de app, 6 errormeldingen.
Daarna de thermostaat even op 24 gezet, om te kijken of ie aan zou slaan
Niet dus. Dus ik denk, bel ze ff op
Super onvriendelijk mevrouw aan de telefoon, onderbrak me meteen om het aan een collega voor te leggen.
Maar ze had me dus niet op stil gezet, dus ik kon haar horen
"Ja deze mevrouw zegt dat ze 6 meldingen heeft
...
ja dat zegt ze
...
Ja, in geloof er niiiiiiiiks van"
Dus toen onderbrak ik haar van "ik kan u gewoon horen hoor, beetje respect mag wel"
"Oh nee ik leg het gewoon even voor aan een collega, dat heeft u verkeerd verstaan"
Ja vast
Wtf
Neequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
Komen ze nu wel langs om het te controleren?quote:
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze nu wel langs om het te controleren?
Zo'n formaatjequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.
Weet je wel d'r naam?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Misschien was het een Fokker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Jaquote:
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baasquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
Karen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Lol, nee. was wel treffend geweestquote:
Sinterklaas?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanjequote:
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenquote:
Kinky.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanje
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestapquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenergens wel te begrijpen, die cadeautjes zijn allemaal niet meer te betalen met de inflatie
Met of zonder verenquote:
Maar dat zal niet meer met een paard mogen wegens dierenwelzijn, en ook niet met donkere meneertjes als hulp want dat is discriministisch. Zit die met een roedel oostblokkers op het dak en hoor je tijdens de gehele installatie 'Sinterklaas kakurwa, gooi wat in mijn kurwaschoen' 'daar wordt aan de deur geklopt, oh kurwa'quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestap
Lief, maar loop hier met een zwik gymdocenten die me maar al te graag verbeteren, haha.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpen
quote:Een menselijk oogknipper duurt ongeveer 300 tot 400 milliseconden.
Een implosie is dus 10 tot 20 keer sneller dan een knipper van het oog.
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".quote:
Ja okequote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".
Ja, ehh. Kan?
Die cadeautjes moeten ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenergens wel te begrijpen, die cadeautjes zijn allemaal niet meer te betalen met de inflatie
Dat was het plan, maar daar kwam weinig van terecht...quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Maar dit ging over die duikboot die naar de Titanic ging.
Was dat maar zo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is net zoiets als zeggen dat "een autorit is korter dan een aflevering van het journaal".
Ja, ehh. Kan?
Maar ja hij is er toch meerdere keren geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was het plan, maar daar kwam weinig van terecht...
Wellicht als je niet in se file komt te staanquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ehh. Kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Ja, ik werd uitgerust wakker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was je een beetje uitgerust vandaag? Heb gisteren vanaf 10 tot 0730 geloof ik geslapen
Weer paar stemmen voor PVV erbij.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)familie-uit-lelystad
Vooral dom.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
Kijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik werd uitgerust wakker.
Niet zo slim van die verhuurders.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
Dat is wel lullig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Dven het volgende:
Anderhalf uur gelopen om Hertog Jan te vinden. Is de winkel sinds gisteren dicht
Volgens mij kun je met rentepunten niet zoveel kopen, paar kortingsbonnen voor dure webshops of marginale korting op producten die je overal goedkoper kunt kopenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kun je gouden juwelen van kopen die je niet nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |