Komen ze nu wel langs om het te controleren?quote:
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijgen dus geen veren in de reet van jou
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze nu wel langs om het te controleren?
Zo'n formaatjequote:Op woensdag 11 juni 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een hele grote. Met veel kracht liefde.
Weet je wel d'r naam?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Misschien was het een Fokker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze heeft me doorverbonden met die andere collega en die gaat nu eerst kijken wat hij op afstand kan fixen. En dan belt ie straks terug.
Gelukkig wordt het toch warm dus als ie het een paar dagen niet doet is dat niet meteen een ramp.
Maar die vrouw... Meteen kortaf, dan over mij gaan zitten roddelen en het daarna glashard ontkennen.
Dat je na een paar uur telefoondienst melig wordt en gaat zitten geinen met collega's snap ik. Maar hoezo moet dat met geroddel over iemand die nog geen 2 zinnen tegen je heeft gezegd en hoezo ontken je het daarna als je er op wordt aangesproken. Biedt dan je excuses aan
Jaquote:
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baasquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
Karen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ook die van de collega tegen wie ze zat te roddelen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Lol, nee. was wel treffend geweestquote:
Sinterklaas?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze het snel komen fiksen of dat je anders hun namen doorgeeft aan de grote baas
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanjequote:
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenquote:
Kinky.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar gaat ze mee in de zak naar Spanje
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestapquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Installeert die tegenwoordig ook al warmtepompenergens wel te begrijpen, die cadeautjes zijn allemaal niet meer te betalen met de inflatie
Met of zonder verenquote:
Maar dat zal niet meer met een paard mogen wegens dierenwelzijn, en ook niet met donkere meneertjes als hulp want dat is discriministisch. Zit die met een roedel oostblokkers op het dak en hoor je tijdens de gehele installatie 'Sinterklaas kakurwa, gooi wat in mijn kurwaschoen' 'daar wordt aan de deur geklopt, oh kurwa'quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die zit toch al vaak op het dak. Dus best logische carrièrestap
Lief, maar loop hier met een zwik gymdocenten die me maar al te graag verbeteren, haha.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:28 schreef Questular het volgende:
[..]
als je ooit vragen hebt over welke oefening goed is voor wat dan kan ik je vast wel een beetje helpen
quote:Een menselijk oogknipper duurt ongeveer 300 tot 400 milliseconden.
Een implosie is dus 10 tot 20 keer sneller dan een knipper van het oog.
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de tijdsduur van een breed begrip als een implosie kan vanalles zijn. Dit zegt maar weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |