i had dat een keer met aardappelen dacht in een keukenkastje. of uien. Was ook een plant gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
In ander nieuws, mijn paksoi begint te kiemen in de vensterbank.
Nou ja. Dit is gewoon zaad, dus het doet wat het moet doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
i had dat een keer met aardappelen dacht in een keukenkastje. of uien. Was ook een plant geworden
ja als ze niet naar buiten mogen zitten ze hier inquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze ophokplicht, of is er ook scharrelruimte met vrije uitloop?
maken ze dan ook ruzie met de andere panters?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze niet naar buiten mogen zitten ze hier in
als ze in de tuin zouden scharrelen worden ze vies
ja denk ik welquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maken ze dan ook ruzie met de andere panters?
Dit is de ware kink sc.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een kinky praat weer.
Ik krijg het er warm van!
Er is wel een kink topic, maar dat is geen SC en een ander soort kinkquote:
Daar profiteer ik vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer bijzonder voor iemand die nauwlettend het stookgedrag van zijn buren monitort
Ik moet zo even een moment vinden om de vacature goed te lezen en te bedenken hoe ik daar goed bij pas.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsie, gaat altijd zoveel werk zitten in zo'n interview. Succes
of is het voor CE zn nieuwe baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@CherryLipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis en dus terug van de kunst dagbesteding
@:essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukte me niet meer om het theezakje onderkoffer te krijgen dan maar bovenkoffer
@:Cherrylipsbetekent dit dat je op cherry gaat schieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geheel tevreden over de revolver, maar het is wel een beetje een ode aan jou![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
waar komt de vrouwelijke fascinatie voor panterprintjes eigenlijk vandaan?quote:
Met kersen als kogels ja..quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
betekent dit dat je op cherry gaat schieten?
dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar komt de vrouwelijke fascinatie voor panterprintjes eigenlijk vandaan?
Probeer je elke keer wat zwaarder te gaan? Of ben je zoekende naar een fijn gewicht om te trainen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 kilo extra gedaan. Pfoe, voel het al in mijn spieren. Denk dat ik het hier even op hou tot de vakantie.
Is ie niet de enige vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
betekent dit dat je op cherry gaat schieten?
klinkt geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Waarom dragen vrouwen panterprints?
Het heeft een reden dat de prints uit het dierenrijk zo immens hip zijn en ook al eeuwen hip zijn geweest. 'Een vrouw laat zo zien dat ze een jager is en zeker geen prooi,' aldus de experts. Een manier om je als vrouw sexy en sterk te voelen dus, simpelweg door dit aan te hijsen.
nou dit dus
misschien zijn dat vrouwen die graag opgejaagd wordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt geloofwaardig.
Behalve als we naar de zebra printjes gaan
Hoeveel totaal nu? En hoeveel reps?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
5 kilo extra gedaan. Pfoe, voel het al in mijn spieren. Denk dat ik het hier even op hou tot de vakantie.
Dus al die woonwagenbewoonsters zijn gewoon op mannenmacht?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
Het heeft een reden dat de prints uit het dierenrijk zo immens hip zijn en ook al eeuwen hip zijn geweest. 'Een vrouw laat zo zien dat ze een jager is en zeker geen prooi,' aldus de experts. Een manier om je als vrouw sexy en sterk te voelen dus, simpelweg door dit aan te hijsen.
nou dit dus
crimi's?quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:11 schreef bitterbal het volgende:
Mannen dragen ook wel panterprintjes. Dat zijn homo's, crimi's, patsers en hipsters
Ik heb panterprint gedragen omdat ik naar de toppers ging. Nu ligt het achterin de kast 😅quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
nou dit dus
dan moet ik even zeggen dat ik vrijwel geen panterprint mooi vindt dus dat we elkaar gewoon goed aanvullenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
ik vind overigens niet elke panterprint mooi, dat moet ik wel even gezegd hebben
ik wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ik even zeggen dat ik vrijwel geen panterprint mooi vindt dus dat we elkaar gewoon goed aanvullen
dat mag jij vinden, it's a free worldquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel hoor.
Als het een zwarte panter is.
Hopelijk donderdag dan wel airco in de trein.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
NS staakt donderdag niet.
NS staakt nu vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenGoh. Verra- oh wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:19 schreef rival het volgende:
Ik kan bepaalde panterprintjes ook wel waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]ja, maar zeg nou eerlijk, zonder dat jasje ziet ze er nog veel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat vond de buurman ook.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar zeg nou eerlijk, zonder dat jasje ziet ze er nog veel beter uit
quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:25 schreef Questular het volgende:
[..]Zegt degene die met het plaatje aan komt zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Viespeuk.![]()
en, is het gelukt? Heb je onze hulp nodig?quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet zo even een moment vinden om de vacature goed te lezen en te bedenken hoe ik daar goed bij pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |