quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)familie-uit-lelystad
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?quote:De wet verbiedt vanaf die datum tijdelijke huurcontracten zonder geldige reden.
omdat men de uitkomst toch wel weetquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100k
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staatquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
En wasmachines met kortingquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met rentepunten niet zoveel kopen, paar kortingsbonnen voor dure webshops of marginale korting op producten die je overal goedkoper kunt kopen
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
Omdat hij zijn vorige huis al had opgezegd las ik en anders helemaal geen huis had.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
beide kanten zijn erg bijzonder te noemenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
en daarna met gierende banden terug naar huisquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Wij kwamen daar vroeger weleens omdat daar toen de dichtbijzijnde bioscoop zat
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
Ja, gierend over de rotondesquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna met gierende banden terug naar huis
Hallo Haagsquote:
ja dat heb ik wel gelezen maar toch.... als ik een papier krijg waar ineens andere dingen in staan.... dan denk ik... ja dikke doei dan sta ik over 3 maand alsnog me mn goede gedrag op straat. ik zoek wel wat anders en ga wel even op een vakantiepark staan voor die paar week die ik nodig heb om iets te vindenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.
Nou ja misschien kan de verhuurder nog in hoger beroep
Als je je huis gaat verhuren dan zoek je dat toch een beetje uit lijkt me.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.
422.000
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb ook Soundsticksquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtEn dat was nog in de tijd dat die punten nog per duizenden gingen
Artikelomschrijving: Harman Kardon Soundsticks III
ING prijs: 99,95 euro en 9.995 punten
Nog steeds in gebruik overigens
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]En daarom doe ik het dus niet.SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |