Nee maar bij tijdelijk verblijf in buitenland mag het wel maar dan moet je het dus in je contract zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent?
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Dven het volgende:
Anderhalf uur gelopen om Hertog Jan te vinden. Is de winkel sinds gisteren dicht
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraamquote:
Ben alweer thuusquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?quote:
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent? Of het contract zo opstellen dat er een geldige reden instaat?
Vergt een goede administratie jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.
En meerdere huizen hoef je ook niet 3 maand te hebben ivm terugkomst uit het buitenland. want je kunt niet in allemaal tegelijk wonen
Anderhalf uur in 30 graden lopen voor de kat ze kutquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?
dan heb je geen reden tot klagen
ik heb meerdere kartonnen dozenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Is het bier daar niet te zuipen ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraam
Nouja, 16 september gaan ze weer open. Tot die tijd verkopen ze in Sunny Beach. Maar om daarvoor nu 500km te reizen
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenlandquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Nouja, ijskoude halve liters voor ¤0,60 gaan er prima in. Maar ik wilde gewoon graag een Hertog Jannetjequote:
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
of STAP budgetquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Dan zou ik als je dan toch iemand 3 maanden in je huis wilt hebben om er op te passen er eerder een bekende als een collega of familie in zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenland
niemand wil uittesten of Lelystad bevaltquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dan liever een bekende op je huis laten passen.
Toen broer en schoonzus een paar maanden aan het reizen waren zat er een paar weken een collega van schoonzus in. Kon die gelijk zien of in Den Haag wonen ook beviel enzo.
Maar wildvreemden..
Als ik zie wat de gemiddelde oostblokkers hier elke dag aan halve liters bij de AH meenemen ga ik niet direct uit van een goede smaakquote:
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100kquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
ja meeste doen het natuurlijk voor de inkomsten. als je hypotheek of huur doorloopt tikt dat wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |