Nee maar bij tijdelijk verblijf in buitenland mag het wel maar dan moet je het dus in je contract zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent?
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:49 schreef Dven het volgende:
Anderhalf uur gelopen om Hertog Jan te vinden. Is de winkel sinds gisteren dicht
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraamquote:
Ben alweer thuusquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
das balen, nu weer anderhalf uur terug lopen?
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?quote:
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:50 schreef Questular het volgende:
Redelijk achterlijke regel ook, dus nu kun je je huis niet meer voor een tijdje verhuren omdat je anders je huis kwijt bent? Of het contract zo opstellen dat er een geldige reden instaat?
Vergt een goede administratie jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker als je meer huizen hebt is dat niet bij te houden.
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je meerdere huizen hebt dan zul je ook niet onderhands een contractje tekenen lijkt me, dan doe je dat met iemand die de contracten waterdicht kan maken.
En meerdere huizen hoef je ook niet 3 maand te hebben ivm terugkomst uit het buitenland. want je kunt niet in allemaal tegelijk wonen
Anderhalf uur in 30 graden lopen voor de kat ze kutquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow de terugreis zat in de anderhalf uur?
dan heb je geen reden tot klagen
ik heb meerdere kartonnen dozenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Is het bier daar niet te zuipen ofzo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag het blikje nog naar me staren vanachter het winkelraam
Nouja, 16 september gaan ze weer open. Tot die tijd verkopen ze in Sunny Beach. Maar om daarvoor nu 500km te reizen
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenlandquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Maar sowieso je huis 3 maanden verhuren aan onbekenden, waarom zou je dat doen, 3 maanden lang vreemd volk in je huis, in je badkamer, in je bed
Nouja, ijskoude halve liters voor ¤0,60 gaan er prima in. Maar ik wilde gewoon graag een Hertog Jannetjequote:
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
of STAP budgetquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
CE is altijd erg gefocust op mensen met meerdere huizen
Dan zou ik als je dan toch iemand 3 maanden in je huis wilt hebben om er op te passen er eerder een bekende als een collega of familie in zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn best veel mensen die dat doen bij tijdelijk vertrek naar buitenland
niemand wil uittesten of Lelystad bevaltquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Dan liever een bekende op je huis laten passen.
Toen broer en schoonzus een paar maanden aan het reizen waren zat er een paar weken een collega van schoonzus in. Kon die gelijk zien of in Den Haag wonen ook beviel enzo.
Maar wildvreemden..
Als ik zie wat de gemiddelde oostblokkers hier elke dag aan halve liters bij de AH meenemen ga ik niet direct uit van een goede smaakquote:
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100kquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:59 schreef Questular het volgende:
[..]
Niet iedereen spaart zoveel ING punten dat ze het geld voor 3 maanden huur zomaar aan zich voorbij kunnen laten gaan.
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
ja meeste doen het natuurlijk voor de inkomsten. als je hypotheek of huur doorloopt tikt dat wel aan
quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Dit is lullig![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)familie-uit-lelystad
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?quote:De wet verbiedt vanaf die datum tijdelijke huurcontracten zonder geldige reden.
omdat men de uitkomst toch wel weetquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel veel meer ING punten, richting de 100k
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je er woont moet je dat toch ook gewoon betalen?
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Eeh, ze kwamen weer terug is toch een geldige reden?
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staatquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
En wasmachines met kortingquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met rentepunten niet zoveel kopen, paar kortingsbonnen voor dure webshops of marginale korting op producten die je overal goedkoper kunt kopen
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond blijkbaar niet in het contract wat die man had getekend. Ik vind het wat kinderachtig maar goed
Omdat hij zijn vorige huis al had opgezegd las ik en anders helemaal geen huis had.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Begrijpelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
niemand wil uittesten of Lelystad bevalt
beide kanten zijn erg bijzonder te noemenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
en daarna met gierende banden terug naar huisquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Wij kwamen daar vroeger weleens omdat daar toen de dichtbijzijnde bioscoop zat
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed snap waarom die bulgaarse man dan toch tekent als er volgens hem eerst 12 maand was afgesproken en er daarna ineens 3 maand in staat
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dan weer dat ze dan wel wat laks zijn omgegaan met een contract over een cruciaal stukje bezit als een huis.
Ja, gierend over de rotondesquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
en daarna met gierende banden terug naar huis
Hallo Haagsquote:
ja dat heb ik wel gelezen maar toch.... als ik een papier krijg waar ineens andere dingen in staan.... dan denk ik... ja dikke doei dan sta ik over 3 maand alsnog me mn goede gedrag op straat. ik zoek wel wat anders en ga wel even op een vakantiepark staan voor die paar week die ik nodig heb om iets te vindenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen dus dat die geen andere keus had dan dit te accepteren.
Nou ja misschien kan de verhuurder nog in hoger beroep
Als je je huis gaat verhuren dan zoek je dat toch een beetje uit lijkt me.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ze niet op de hoogte zijn van de nieuwe wet wat veel mensen niet zijn dan is een 3 maanden contract helemaal niet zo vreemd toch?
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit als je er daadwerkelijk iets mee kan zijn we rijk.
422.000
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik heb ook Soundsticksquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er geloof ik ook echt maar 2x iets mee gekochtEn dat was nog in de tijd dat die punten nog per duizenden gingen
Artikelomschrijving: Harman Kardon Soundsticks III
ING prijs: 99,95 euro en 9.995 punten
Nog steeds in gebruik overigens
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]En daarom doe ik het dus niet.SPOILER: ontzettend flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zeer verstandigquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
Volgens mij was toen de adviesprijs iets van 179,99 en kon je ze bij de MM en dergelijke wel voor 149 krijgen, maar was toen bij de ING echt het goedkoopst. Was wel in 2011 trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook SoundsticksVolgens mij ook de III
Niet van rentepunten gekocht. Maar toch. Heb wel eens gekeken, maar had niet het idee dat er veel voordeel mee te halen was.
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :pquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalen
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :p
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
ja kloptquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
wat dat betreft was die Bulgaar in elk geval goed ingeburgerdquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
U huurt mijn huis voor 3 maanden, de voorwaarden:quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:- U installeert een nieuwe badkamer op eigen kosten
- U zult de tuin onderhouden en nieuwe bestrating en fauna plaatsen op eigen kosten
- U zult meubilair dat door u is gebruikt vervangen bij einde contract op eigen kosten
- U plaats nieuwe kozijnen met triple isolatieglas op eigen kosten
- U laat de gevels opnieuw voegen en reinigen op eigen kosten
Al deze voorwaarden zijn verplicht, ontwerp en materiaalkeuzes moeten altijd worden overlegd met de verhuurder en mogen pas na diens akkoord worden uitgevoerd (op kosten van huurder).
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworstquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!
Ja wat zit je nu te Buda'enquote:
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik verwacht ook altijd heel veel van mensen
ja dat zijn de beste wachtwoorden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworst
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekkenquote:
ja ik doe dat niet maar goed zijn wel meer dingen die ik niet doe en andere welquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekken
Nou ja, als het ziekenbezoek is kan ik me voorstellen dat de reis misschien onverwacht kwam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
Ja zeg ook neit dat ze het niet zelf doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij altijd ingelezen in mijn verplichtingen en wat de verplichtingen van de huurder en ben er mee gestopt voor de ingang van de nieuwe wet omdat ik hier geen zin in had. En echt heeeeel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat het vast niet zo is dat men een contract voor onbetaalde tijd hoort te krijgen.
jepsquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.
Ja dat wel, maar het was ook een familiebezoek dus neem aan dat ze daar ook konden verblijven en niet 3 maanden in een hotel hebben gezeten. En volgens mij is Canada ook ietsjes goedkoper dan Nederland in dagelijkse kostenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekken
Nou goed ik ga geen discussie voeren over aannames :pquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het was ook een familiebezoek dus neem aan dat ze daar ook konden verblijven en niet 3 maanden in een hotel hebben gezeten. En volgens mij is Canada ook ietsjes goedkoper dan Nederland in dagelijkse kosten
maar je kiest er dan wel voor om gewoon ruim 90 dagen heen te gaan en niet even gewoon twee weekjes ofzo....quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, als het ziekenbezoek is kan ik me voorstellen dat de reis misschien onverwacht kwam.
Ja maar dat komt omdat jij wel verstandig bent (en een regeltjesautist)quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij altijd ingelezen in mijn verplichtingen en wat de verplichtingen van de huurder en ben er mee gestopt voor de ingang van de nieuwe wet omdat ik hier geen zin in had. En echt heeeeel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat het vast niet zo is dat men een contract voor onbetaalde tijd hoort te krijgen.
Tikka masalaquote:
ja wil niet in zo'n situatie eindigenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij wel verstandig bent (en een regeltjesautist)
had thaise soep met noodles en kipquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
En voor @:bitterbal wat stond er op het menu vanavond?
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhurenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou goed ik ga geen discussie voeren over aannames :p
Klinkt ook goed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had thaise soep met noodles en kip
Zo'n grote Amerikaans formaat met extra spek?quote:
Hier doen ook heel veel mensen dat. Gaan ze voor paar maanden terug naar Europa ofzo en dan hebben ze denk ik niet zo veel geld te besteden dus onderverhuren ze het. Die hebben echt helemaal geen poot om op te staan als ze terug komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhuren
Ik had tijdens mijn studententijd voor veel dingen hetzelfde wachtwoord, alleen voor email enzo een andere.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworst
Ik moet er niet aan denken dat vreemde mensen 3 maanden lang tussen mijn spullen leven enz. Straks zitten ze aan mijn LEGO ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het gewoon een vreemde gedachte om je huis voor 3 maanden te verhuren
Kiepkerriestoofquote:
ow ja zo heeft mijn ex ook bij een aantal websites de naam van 1 van mn voormalige katten en een deel van mijn geboortedatum.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn studententijd voor veel dingen hetzelfde wachtwoord, alleen voor email enzo een andere.
Maar die was op een gegeven moment vrij bekend in mijn vriendengroep. Als iemand ff iets op mijn laptop wilde opzoeken dan tikten ze gewoon zelf het wachtwoord in enzo.
Dat wachtwoord was toen zelfs zo ingeburgerd dat anderen het ook als hun laptopwachtwoord hadden ingesteld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |