Zeer verstandigquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
Volgens mij was toen de adviesprijs iets van 179,99 en kon je ze bij de MM en dergelijke wel voor 149 krijgen, maar was toen bij de ING echt het goedkoopst. Was wel in 2011 trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook SoundsticksVolgens mij ook de III
Niet van rentepunten gekocht. Maar toch. Heb wel eens gekeken, maar had niet het idee dat er veel voordeel mee te halen was.
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :pquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zomaar op eigen houtje een contract over mijn huis opstellen. Omdat ik dan geen idee heb wat rechtsgeldig is en wie waarvoor aansprakelijk is.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als het hun huis is en ze waren niet 3 maanden weg dan zouden ze toch alsnog gewoon die 3 maanden moeten betalen
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is niet slim maar denk dat er genoeg mensen zijn die dat doen. Net zoals dat er nu genoeg huurders zijn die een tijdelijk huurcontract krijgen van hun huurbaas en niet weten dat dit niet meer mag :p
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
ja kloptquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun wachtwoord op Welkom01 laten staan. Op een bepaald punt mag je wel verwachten van volwassen mensen dat ze net even een stapje verder nadenken.
wat dat betreft was die Bulgaar in elk geval goed ingeburgerdquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
U huurt mijn huis voor 3 maanden, de voorwaarden:quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:- U installeert een nieuwe badkamer op eigen kosten
- U zult de tuin onderhouden en nieuwe bestrating en fauna plaatsen op eigen kosten
- U zult meubilair dat door u is gebruikt vervangen bij einde contract op eigen kosten
- U plaats nieuwe kozijnen met triple isolatieglas op eigen kosten
- U laat de gevels opnieuw voegen en reinigen op eigen kosten
Al deze voorwaarden zijn verplicht, ontwerp en materiaalkeuzes moeten altijd worden overlegd met de verhuurder en mogen pas na diens akkoord worden uitgevoerd (op kosten van huurder).
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworstquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb KoeKoek!123 gehad omdat ik geen idee had wat ik nu weer moest verzinnen en een klok zag en dacht... KoeKoek!
Ja wat zit je nu te Buda'enquote:
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ik verwacht ook altijd heel veel van mensen
ja dat zijn de beste wachtwoorden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne was ooit knakworstje want ik had net een broodje knakworst
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekkenquote:
ja ik doe dat niet maar goed zijn wel meer dingen die ik niet doe en andere welquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet zomaar je huis verkwanselen met een contract is heel veel?
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat bij verblijf in buitenland er toch extra kosten onstaan die ze dan zo waarschijnlijk probeerde te dekken
Nou ja, als het ziekenbezoek is kan ik me voorstellen dat de reis misschien onverwacht kwam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
Ja zeg ook neit dat ze het niet zelf doenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen ze toch zelf..... je gaat toch bij een gewone vakantie ook gewoon sparen
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mij altijd ingelezen in mijn verplichtingen en wat de verplichtingen van de huurder en ben er mee gestopt voor de ingang van de nieuwe wet omdat ik hier geen zin in had. En echt heeeeel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat het vast niet zo is dat men een contract voor onbetaalde tijd hoort te krijgen.
jepsquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En gelukkig denk jij gewoon na en handelde je daarnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |