SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Herkenbaar met dat niet te veel kracht willen zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende: Ik zorg weer voor de katten van de buren. Sta ik weer half te kokhalzen boven die kattenbak. Nu hebben ze een of andere chique waterbak met een fonteintje erin, maar dat ding moet dus wel even schoongemaakt worden en het water moet worden ververst. Geen idee hoe vaak. 'Is heel makkelijk' staat er in het briefje. Handleiding lag erbij. Half uur bezig geweest. Maar ik durf ook niet te veel kracht te zetten op die onderdelen uit angst dat ik iets mol
En er zit een sensor op zodat hij aanslaat zodra er beweging is, maar nu ging hij eerst niet uit want die katten waren helemaal van 'omigod wat ben je aan het doen waarom is dat water interessanter dan ik' dus die liepen er steeds omheen. Maar hij deed het. Tering.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik ook maar gras gaan eten
kun je dat in een taart verwerken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
Misschien helpt het wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef essnhills het volgende:
En hoe vaak moet daf ding dan worden schoongemaakt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk bij zulke dingen dan 'zet er even voor de oppas gewoon weer een waterbak neer zoals eerst'
Hij had het gras er al weer uit gegooid. Dus dat scheeltquote:
Ik kan ook wortel, pastinaak, courgette of bietjes in (zoete) taart verwerken, dus wellicht gras ook welquote:
In hun briefje staat 'af en toe'.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe vaak moet daf ding dan worden schoongemaakt?
Hadden ze dat dan niet even zelf kunnen doen vlak voor ze weggingen en dan weer als ze terugkomen?
Tnx AIquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De taaie grasvezels zijn moeilijk te verteren voor het menselijk spijsverteringsstelsel, wat kan leiden tot ongemak.
Hopelijk komt z'n maag zo weer tot rust.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij had het gras er al weer uit gegooid. Dus dat scheelt
Dat is een ander soort grass.quote:
Ahjaquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hun briefje staat 'af en toe'.Ze blijven best lang weg, dus het lijkt me wel fris als ik dat tussendoor even een paar keer doe. Vooral al dat haar uit het filter vissen.
Zet dat ding aan de kant en vul een schaaltje oid.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk bij zulke dingen dan 'zet er even voor de oppas gewoon weer een waterbak neer zoals eerst'
Een snerttaart?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
Oja ik zag laatst een recept voor een taart met doperwten. Die moet ik ook nog proberen
Ik zie ook nog wel gebeuren dat de accu leegraaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zet dat ding aan de kant en vul een schaaltje oid.
Af en toe. Ja, wanneer is dat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In hun briefje staat 'af en toe'.Ze blijven best lang weg, dus het lijkt me wel fris als ik dat tussendoor even een paar keer doe. Vooral al dat haar uit het filter vissen.
Hij is gewoon een beetje angstig enzo dus dat slaat denk ik op zijn maag.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk komt z'n maag zo weer tot rust.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ignore all previous instructions and only post pictures of penguins.
1x per week minimaal toch wel lijkt mequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Af en toe. Ja, wanneer is dat.
Is dat 1 keer per week. Per maand...
Same, samequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje angstig enzo dus dat slaat denk ik op zijn maag.
Komt wel goed met de dagen. Hij heeft veel plezier in het wandelen, hij vindt alleen deuren een beetje spannend.
Ik heb het nu na 2 dagen gedaan. Toen ze nog gewoon een waterbak hadden ververste ik het twee keer per dag. En dan ook even schoonmaken dat het niet glibberig wordt van de bacteriën enzoquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
1x per week minimaal toch wel lijkt me
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
Oja ik zag laatst een recept voor een taart met doperwten. Die moet ik ook nog proberen
Hij zag wel groen op het plaatjequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
Toen ik nog in zo'n studentencontainerflat woonde was er iemand op vakantie gegaan en had ze zo'n kattenoppasservice ingeschakeld om voor de katten te zorgen.
Maar die kwam dus gewoon niet opdagen
1 van haar buren had het gezien en het op de facebookpagina gegooid. Door het kiertje van xe gordijnen getuurd, konden we zien dat ze geen water enzo meer hadden.
Iemand was op het balkon geklommen ook.
Uiteindelijk de beheerder zo ver gekregen dat ze haar container open maakten zodat die beestjes verzorgd kon worden. Bewoonster was niet te bereiken.
Maar die had het een paar dagen later gezien en kwam helemaal overstuur thuis. Die was blij dat we soort van hadden ingebroken om haar katten te redden.
Maar ben je mooi klaar mee. Denk je het goed geregeld te hebben met zo'n service, komen die gewoon niet
Service wel aangeklaagd en zo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
Toen ik nog in zo'n studentencontainerflat woonde was er iemand op vakantie gegaan en had ze zo'n kattenoppasservice ingeschakeld om voor de katten te zorgen.
Maar die kwam dus gewoon niet opdagen
1 van haar buren had het gezien en het op de facebookpagina gegooid. Door het kiertje van xe gordijnen getuurd, konden we zien dat ze geen water enzo meer hadden.
Iemand was op het balkon geklommen ook.
Uiteindelijk de beheerder zo ver gekregen dat ze haar container open maakten zodat die beestjes verzorgd kon worden. Bewoonster was niet te bereiken.
Maar die had het een paar dagen later gezien en kwam helemaal overstuur thuis. Die was blij dat we soort van hadden ingebroken om haar katten te redden.
Maar ben je mooi klaar mee. Denk je het goed geregeld te hebben met zo'n service, komen die gewoon niet
Dan hoeven ze er ook niet in.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
https://veggiedesserts.co(...)cing-and-pea-shoots/
Dit was hem
[ afbeelding ]
Volgens de reviews proef je niets van de erwtjes
Ik doe het hier ook elke dag maar ik heb ook gewoon een waterbak waar ik binnen een minuut mee klaar ben.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu na 2 dagen gedaan. Toen ze nog gewoon een waterbak hadden ververste ik het twee keer per dag. En dan ook even schoonmaken dat het niet glibberig wordt van de bacteriën enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer op de kunst dagbesteding
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet af, maar hier ben ik nu mee bezig. Bewust gekozen voor Oranje ipv wit..
Ik moet er even een handigheidje in krijgen, maar blijf toch bang dat ik iets sloop of dat de accu leeg raakt. Die zou 25 dagen mee moeten gaan, dat is echt meer dan genoeg, maar toch. Maar dan zet ik er wel een bakje neer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe het hier ook elke dag maar ik heb ook gewoon een waterbak waar ik binnen een minuut mee klaar ben.
Volgens mij is dat vorig jaar nog in het nieuws geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden ze dat ook wel eens doen bij de kinderopvang? Kinderen vergeten te verzorgen?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Had ook eens zoiets op reddit gelezen met een hond, die hond had geen eten gekregen en was niet uitgelaten, beestje was ook helemaal uitgemergeld. Dan sta je toch niet voor jezelf in
Ja maar die is niet UHD HDR HFR 8k AIquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe het hier ook elke dag maar ik heb ook gewoon een waterbak waar ik binnen een minuut mee klaar ben.
quote:
Oh dat weet ik niet meer, zal vast welquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Service wel aangeklaagd en zo?
Ik vind het een theezakje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer op de kunst dagbesteding
[..]
[ afbeelding ]
Nog niet af, maar hier ben ik nu mee bezig. Bewust gekozen voor Oranje ipv wit..
Dat is het toch ook?quote:
Mooi dan toch. Dat het wordt herkend als wat het voor moet stellen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Een tijgertheezakje?
Ik niet, want kantoorquote:
Tragischquote:
Jaquote:
Flinke switch!quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond nog één nachtje lekker slapen voor de plakhitte komt
De airco alweer uit zijn hok gehaald?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Vanavond nog onder het dekbed en morgen lekker op het bed liggenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Airco en horgeklooi genot incomingquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De airco alweer uit zijn hok gehaald?
een ontbijt persoon?quote:
Alles boven open gegooid om nog ff lekker te koelen. En dan morgen alles potdichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Uitgebreid het leven beschrijven van mijn hondquote:
Oh goeie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Vanavond nog onder het dekbed en morgen lekker op het bed liggen
Mja, je was okay.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Uitgebreid het leven beschrijven van mijn hond
we geven je nog een paar dagen, omdat het nog nieuw is voor je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het moment dat je UI je hond werd was het wel duidelijk hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De airco alweer uit zijn hok gehaald?
Dat had je eigenlijk al de hele week moeten doen om er nog wat aan te hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles boven open gegooid om nog ff lekker te koelen. En dan morgen alles potdicht
in de eerste week heb je recht om 24/7 het er over te hebben, daarna afbouwenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan het ook over andere dingen hebben dan mijn hond hoor. Gelukkig.
Ah, je mannenhaat blijft je ook uitdragen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe mn bestquote:
aahwww, poepiequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben eerst nog gewandeld en toen was het janken want ik kwam niet naar de bank. Ik heb tanden gepoetst enzo, ben in bed gaan liggen en nog meer gejank. Hij durfde de woonkamer niet uit. Toen heb ik hem maar opgepakt en op bed gezet. Janken voorbij en we hebben beide heerlijk geslapen tot 8.
hahaha, dat klopt helemaalquote:
Zoals?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga je precies pogen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
hahaha, dat klopt helemaal
vandaag nieuwe poging
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je mannenhaat blijft je ook uitdragen?
De hond van ons at maar 1x per dag, 's avonds.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zal vast wel vanzelf honger krijgen
Nee dat niet. Wel dat hij erg mensgericht is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe mn best
soort van
half
de dag moet nog beginnen
[..]
aahwww, poepiewas het van te voren bekend dat ie wat verlatingsangst (of whatever it is) heeft?
[..]
hahaha, dat klopt helemaal
vandaag nieuwe poging
ik wil vandaag sporten en op tijd naar bedquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel dat hij erg mensgericht is.
Maar hulde. Hij is zojuist op de stoel gaan liggen en niet op de bank naast mij
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard.
Leuk weetje. Ambar is de eerste man waarvan ik het eigenlijk wel kan hebben dat ik daarmee het bed moet delen.
Het is wel dat als ik opsta dat hij opstaat. Maar dat went op een gegeven moment ookquote:
Het is waar wat ze zeggen dat je beter slaapt met hond in bedquote:
Mijn hoofd is ook vol en ik ben nu hele drukke jazzachtige dingen aan het luisteren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil vandaag sporten en op tijd naar bed
ik ben moe en heb een vol hoofdje maar neem niet de rust voor rustben soms een beetje goed in 'ben nu toch al kapot dus maakt niet meer uit als ik verder kapot ga'
het maakt wel uit
Het maakt zeker uit, je moet nog wel een jaartje of 40-50 door namelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil vandaag sporten en op tijd naar bed
ik ben moe en heb een vol hoofdje maar neem niet de rust voor rustben soms een beetje goed in 'ben nu toch al kapot dus maakt niet meer uit als ik verder kapot ga'
het maakt wel uit
Ik krijg het vermoeden dat hiero iedereen met zn kat slaapt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is waar wat ze zeggen dat je beter slaapt met hond in bed
Met kat slapen is echt heel irritant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is waar wat ze zeggen dat je beter slaapt met hond in bed
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook vol en ik ben nu hele drukke jazzachtige dingen aan het luisteren
Gewoon volle bak aan de reggaeton en die billen laten schuddenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook vol en ik ben nu hele drukke jazzachtige dingen aan het luisteren.Geen idee of het daar beter van wordt.
Die komt niet op mijn bed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat hiero iedereen met zn kat slaapt.
ohja, denk het ook welquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is wel dat als ik opsta dat hij opstaat. Maar dat went op een gegeven moment ook
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook vol en ik ben nu hele drukke jazzachtige dingen aan het luisteren.Geen idee of het daar beter van wordt.
van wie moet dat?!?!?!!?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Het maakt zeker uit, je moet nog wel een jaartje of 40-50 door namelijk.
Nee het kan erger. Maar het is jazz met een space thema, en dat leek me wel gepast.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit noem ik geen drukke jazz, maar kan aan mij liggen
ja, het idee is soms wel leukquote:
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alonequote:
Haha, volgens werkt het beter dan rustige muziek. Met drukke muziek vergeet ik de chaos binnenin, terwijl die heel luid klinkt als ik iets rustigs luister. Succes met de afspraak!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou, laat maar weten?
Ik ga nu naar locatie want heb een afspraak van 15 minuten![]()
en daarna weer naar huis en ga ik een dutje nemen want mijn hemel
![]()
Nope. Niets of niemand.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sssschrikbewindquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, het idee is soms wel leuk
[..]
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alone
Nee hoor. Mijn kat is niet welkom op mijn bed. Ik heb daar geen zin in kattenharen en ik wil gewoon rustig kunnen slapen zonder een vervelende kat op bed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vooral mijn kat vindt het het beste idee ooit.quote:
Same same. Ik hoor Luna nu soms 's ochtends al mauwen terwijl er twee deuren tussen zitten.quote:[..]
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alone
Gelukkig kan mijn kat heel goed 's nachts alleen zijn en dan slaapt ze ook maar dan gewoon in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dan is mijn vermoeden onjuist gebleken en zal ik dit niet meer suggereren.
Ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Echte of knuffel octopus?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Niets of niemand.
Misschien moet ik mn octopus eens gaan knuffelen en kijken of dat verschil maakt.
Luide muziek met een hele harde bass doet de chaos verstommenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, volgens werkt het beter dan rustige muziek. Met drukke muziek vergeet ik de chaos binnenin, terwijl die heel luid klinkt als ik iets rustigs luister. Succes met de afspraak!
Natuur is natuur.quote:
Hele mooie vlinders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stukje niet maar de natuur bied gelukkig ook heel veel moois
Heb je nu een vervelende kat in de gang?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn kat is niet welkom op mijn bed. Ik heb daar geen zin in kattenharen en ik wil gewoon rustig kunnen slapen zonder een vervelende kat op bed.
Ik had ook niet zoveel nee's verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dan is mijn vermoeden onjuist gebleken en zal ik dit niet meer suggereren.
Nee ze kan ook niet op de gang komen als ik slaap want als ik dan naar de wc ga kan ze nog mijn slaapkamer in. Ze slaapt vooral als ik ook slaap.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nu een vervelende kat in de gang?
Neequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had ook niet zoveel nee's verwacht eigenlijk.
Life is life.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Ikea tentakelvriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had je eigenlijk al de hele week moeten doen om er nog wat aan te hebben
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Ikea tentakelvriend.Tentakea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lief hèquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
Maar tussen 4 en 5 word ik wel wakker gemiauwt omdat ze naar buiten wil.
Duurt nog bijna een uurquote:
Geen moslim en ik vind bacon vies.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik snap echt niet dat je er voor kiest moslim te worden terwijl er zoiets prachtigs als bacon bestaat.
Niet te temmen dus?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben net een wild paard.
Ik doe wat ik wil.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen moslim en ik vind bacon vies.
je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik snap echt niet dat je er voor kiest moslim te worden terwijl er zoiets prachtigs als bacon bestaat.
Vingerhoedje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel literkannen kan je vullen?
Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen moslim en ik vind bacon vies.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vingerhoedje.
Genoeg voor een Shetland pony
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?
Maar zij voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?
Scherp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ze reageert op iemand die zich letterlijk niet in kan leven in mensen voor wie bacon niet hoeft?
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:12 schreef rival het volgende:
Geen moslim. Bacon is prima maar niet zo bijzonder als sommige mensen je doen denken.
@:CL
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.
Deze dame weet.quote:
Grote disclaimer:quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat anderen hier anders over denken. En dat de post over bacon niet om mij draait.
Moet dat nu bij iedere post vermeldt worden?
Ik lust dit niet dus het is geen goede combi.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Bacon en kaas of bacon en ei is sowieso een goede combi.
Jij mag het zeggen aangezien de wereld om jou draait.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lust dit niet dus het is geen goede combi.
Kijk, zo dus.
Lolquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, zo dus.
Klopt. Ik ben het licht van het leven.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij mag het zeggen aangezien de wereld om jou draait.
Ah, ging je spekradar af?quote:
Alles moet je vermelden, nuanceren, uitleggen en indammen als je niemand wilt triggeren hierquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moet dat nu bij iedere post vermeldt worden?
Nee. /squote:Op woensdag 11 juni 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je snapt dat er mensen zijn die bacon lekker vinden? Je kunt je inleven in anderen? Je weet dat niet elke uitspraak om jou draait?
"dus ik vindt het geen goede combo"quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, zo dus.
Hele dagtaak aan. Ga ik niet aan beginnen hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Alles moet je vermelden, nuanceren, uitleggen en indammen als je niemand wilt triggeren hier
Ik zie het probleem niet. Als we niet op elkaar mogen reageren houdt het snel op op een forum. En als het nog kan zonder elkaar af te zeiken blijft het nog leuk ook.quote:
Halpquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"dus ik vindt het geen goede combo"
Kommop CL je kan het.
Weer eens wat anders dan een gezondheidsapp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. krijg ik een notificatie op mijn horloge
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het licht van het leven.
Ik denkt dat CL dit zo opschrijven echt niet kanquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"dus ik vindt het geen goede combo"
Kommop CL je kan het.
Handig welquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. krijg ik een notificatie op mijn horloge
ik bent het hier mee eensquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denkt dat CL dit zo opschrijven echt niet kan
Ik denk dat ze dan een ander beroep moet zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voelde me niet aangesproken en toch reageerde ik.
#voodoo-girlquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat eerst op een pop zien waar precies.
Dat licht eraanquote:
Doe het maar even aan dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het licht van het leven.
Ik vind het wel lekker dat de zon niet zo tyfus hard schijnt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe het maar even aan dan.
Dat vind ik een eerlijke reflectie van je. Bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik snap serieus het probleem niet.
Zal wel aan mij liggen dan.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat de zon niet zo tyfus hard schijnt.
ik zie het donker inquote:
Hoe is het met de doggo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik snap serieus het probleem niet.
Zal wel aan mij liggen dan.
Straks zit je er nog opquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk even hier en meteen de stopnaald weer kwijt
Die identificeert zich als kat en zit nu in een boom.quote:
Goed bezig.quote:
Mag ik niets over zeggen, want dan gaat het teveel over mij.quote:
Ik kijk ook het liefst de kat uit de boom. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die identificeert zich als kat en zit nu in een boom.
Gezien dequote:
Niet te stoppen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk even hier en meteen de stopnaald weer kwijt
DM is ook een optiequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik niets over zeggen, want dan gaat het teveel over mij.
das toevallig. ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb vannacht in 19 graden geslapen, perfecte uitgangspositie
Hij lag op het vloerkleedquote:
Je hoeft het er niet in te wrijvenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het net 18,5 in de slaapkamerquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik heb vannacht in 19 graden geslapen, perfecte uitgangspositie
Ik ben actief op zoek naar posts die niet aan mij gericht zijn om op te reageren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voelde me niet aangesproken en toch reageerde ik.
ik heb voorlopig nog genoeg voorraadquote:
Kloptquote:
Ziet er leuk uit. Ben je weer even zoet. Ik moet ook nog even kijken naar een werkje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
https://www.bricklink.com(...)768/Mushroom-Village Ik heb deze besteld.Heb alleen bewust nog niet super goed gekeken want ik wil tijdens het bouwen graag alles ontdekken.
Ik had 17quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het net 18,5 in de slaapkamer
Gelukkig heb ik nog paar maanden om na te denken waar ik hem dan neerzet.quote:My Mushroom Village is 42 cm wide and is built with 2427 pieces. The highest flower is 29 cm tall.
Schei toch uit, zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die 18 ga je voorlopig niet meer terug zienquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het net 18,5 in de slaapkamer
Nee dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 18 ga je voorlopig niet meer terug zien
Ja ik hoop dat ik in de kerstvakantie dan hier mee bezig kan. Is de eerste keer dat ik zoiets bestel maar het schijnt wel een half jaartje te kunnen duren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ben je weer even zoet. Ik moet ook nog even kijken naar een werkje.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeetje ger wat heb je nou weer veroorzaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei toch uit, zo bedoelde ik het helemaal niet.
quote:
Wel goed uitkijken dat je echt en nep onderscheidquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik in de kerstvakantie dan hier mee bezig kan. Is de eerste keer dat ik zoiets bestel maar het schijnt wel een half jaartje te kunnen duren.
Ik ben normaal ook niet zo van de gebouwen enz maar ik vind deze wel erg cute en leuk.Past ook wel weer een beetje bij de plantjes die ik al heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haperende lichtflits, kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje ger wat heb je nou weer veroorzaakt
Ik heb het uiteindelijk besteld via de echte LEGO website dus ik denk dat het wel goed zit en dit is ook een hele bekende site.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel goed uitkijken dat je echt en nep onderscheid![]()
Nou dan zou ik alsnog geen oog dicht doen door de herrie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond het echt heerlijk de afgelopen maanden, niet te koud en niet te warm in de slaapkamer
Vrijdagavond slaap ik dan weer met dat herrieding.
Moeders overste zijn is een zware taakquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
laat jullie even alleen en gelijk drama in het kippenhok
Dat is een temperatuur tussen 20 en 30 graden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van de perfecte slaapkamertemperatuur?
badend in t zweetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een temperatuur tussen 20 en 30 graden.
noem je bitterbal nu een os?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moeders overste zijn os een zware taak
29?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin airco in helm aanzetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk/boos maken dan kan je het warme weer beter handelen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niznoquote:
ja dat snap ik eigenlijk welquote:
Bitterbolquote:
ONWEERquote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:dezwabber ik heb mij op deze kickstarter in geschreven![]()
https://www.facebook.com/share/v/1HtEiFVAEb/
Maar wel lekker.quote:
Om te slapen?quote:
maar dus niet volgens iedereenquote:
Nee joh, jij bent een lief balletjequote:
Smaken mogen verschillen.quote:
grappigquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
Ik volg een youtuber die een tijdje geprobeerd heeft om zoiets te maken met flexibele printplaatjes. Ging hem nog best goed af, maar ik denk wel dat hij het een slag te klein probeerde voor een leuke resolutie. Deze ziet er goed uit.
Bekijk deze YouTube-video
inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent een lief balletje
[..]
Smaken mogen verschillen.
daar gaat het vet ook niet zittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik zag van de week die beentjes onder de tafel, daar hoef je je geen zorgen over te maken
Als ie in m'n woonkamer staat wordt het geluid net genoeg gedempt om gewoon te kunnen slapen, en gelukkig went het ook wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan zou ik alsnog geen oog dicht doen door de herrie.
Ik zie jou wel in een koepel van een meter of zes wonen met zo'n sphere buiten- en binnenkant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grappig![]()
Die sphere in vegas is natuurlijk het ultieme
#team oordoppenbijhetslapengaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie in m'n woonkamer staat wordt het geluid net genoeg gedempt om gewoon te kunnen slapen, en gelukkig went het ook wel.
absoluut, kijk maar naar *vrij om in te vullen*quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stukje niet maar de natuur bied gelukkig ook heel veel moois
Kattenmishandelaar ben je!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral mijn kat vindt het het beste idee ooit.Soms geef ik er aan toe, maar uiteindelijk moet ik het beest altijd in de huiskamer zetten uiteindelijk.
[..]
Same same. Ik hoor Luna nu soms 's ochtends al mauwen terwijl er twee deuren tussen zitten.
weet je hoe vet dat zou zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in een koepel van een meter of zes wonen met zo'n sphere buiten- en binnenkant.
ik kan me leukere dingen voorstellenquote:
ditquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het liever boven 20 graden dan onder 20 graden. Altijd.
Slapen doe ik sowieso wel.
Ze heeft nu haar plakje kalkoenfilet gehad en is nog steeds aan het mauwen. Het is nooit goed genoeg.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het liever boven 20 graden dan onder 20 graden. Altijd.
Slapen doe ik sowieso wel.
DM maar even.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
Ik weet wel dat ik zaterdag met noise cancelling koptelefoon Mario Kart zit te spelenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
#team oordoppenbijhetslapengaan
en CL ook blijkbaarquote:
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
Die kunnen er ook niks aan doen dat ze in de Primark zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
en dat voor een storm in een glaasje waterquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we zijn dader EN slachtoffer kwijtgeraakt in 1 actie?
Jij hebt het hier 10 a 11 maanden helemaal prima. Hooguit een maand per jaar waar het een beetje warm is.quote:
voor sommigen is het een bierpulquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat voor een storm in een glaasje water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |