De Ikea tentakelvriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had je eigenlijk al de hele week moeten doen om er nog wat aan te hebben
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Ikea tentakelvriend.Tentakea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lief hèquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
Maar tussen 4 en 5 word ik wel wakker gemiauwt omdat ze naar buiten wil.
Duurt nog bijna een uurquote:
Geen moslim en ik vind bacon vies.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik snap echt niet dat je er voor kiest moslim te worden terwijl er zoiets prachtigs als bacon bestaat.
Niet te temmen dus?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben net een wild paard.
Ik doe wat ik wil.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen moslim en ik vind bacon vies.
je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 11 juni 2025 11:05 schreef Rozevla het volgende:
Ik snap echt niet dat je er voor kiest moslim te worden terwijl er zoiets prachtigs als bacon bestaat.
Vingerhoedje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoeveel literkannen kan je vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |