SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Prrrrrrr.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn rijbewijs gaan halen zeker.
Jij: 44.quote:
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...quote:
En een kat is niks voor jou?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...
En ik ben bang dat ik daar gewoon niet geschikt voor ben. Ik vond het soms best lastig zo'n lieverd in huis...
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.quote:
Ja maar katten zijn gewoon eigenwijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Iets voor jou @DeZwabber?quote:Duurste villa van Nederland zakt 7 (!) miljoen euro in prijs, wordt er nu eindelijk een koper gevonden?
Ooit was het de duurste villa van ons land, maar tegenwoordig hoef je voor deze gigantische woning ‘nog maar’ 11 miljoen euro te betalen. Een prikkie? Het is nog maar de vraag of er nu wél gegadigden zijn voor deze James bond-villa in Bosch en Duin. Al is het huis volgens deze makelaar een topdeal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~ae3063e3/
https://www.funda.nl/deta(...)iltseweg-7/89229367/
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Dat klinkt als een kat ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ja duh want dat is niet de knuffelplekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ze hebben FOK! ontdekt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer heeft 2 katten
Toen hij ze net had. heeft er 1 heel lang bij me op schoot gelegen.![]()
![]()
Nu zijn het erg mensenschuwe zolderautisten....
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt ook gewoon als een katquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....
Ik zie Hedwig met mooi weer ook vooral alleen maar om te eten.quote:
Veel meer dan dat hij scoort..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kansen gaat Depay missen?
Als Malta dan opeens scoort dan is het 'Maltadaa'quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel meer dan dat hij scoort..
Ik denk dat NL met 4-0 wint...
Als Malta vanavond scoort (en dan niet uit een penalty) dan moet NL zich echt diep schamen...
Hond en muis zijn gelukkig samen?quote:
Mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland - Malta
wk-kwalificatie.
Ik denk dat ik langer nodig heb om te wennen dan hijquote:
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaanquote:
Bij Memphis wel hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaan
Je weet tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaan
Het zijn juist meestal degenen waar je het het minst van verwachtquote:
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna rust. Tijd om zo te gaan douchen
Op papier ben ik katholiekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ben niet hervormd ofzo, niet katholiek.
Ik kom alleen maar hier voor de muziek
Dat heb ik bijna dagelijks. Zelfs je depri voelen werkt er niet tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan
En had om 1 of andere duistere reden vreemde muziek in mijn hoofd
Ik had ook nog een andere:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna dagelijks. Zelfs je depri voelen werkt er niet tegen.
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook nog een andere:
En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken.
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen.
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben.
Ik meestal ookquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de middag koffie was een begeleidster een liedje aan het zingen, wat nu blijkbaar heel populair is op de streamingdiensten. iets met Lotje is Frans en woont in de bergen...
![]()
![]()
![]()
Is volgens mij wel een beetje apreski. Ik heb een vrij goed geheugen, maar ik heb dit echt niet willen onthouden..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
Dat klinkt als dat après ski liedjes
Oh jee we moeten naar beneden
En de piste die is rood
Zonder slag of stoot
No, I don't want no scrub.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
A scrub is a guy how thinks he's fly tralala.
Oh god daar ben ik te nuchter voor hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
Dat klinkt als dat après ski liedjes
En de piste die is rood
Zonder slag of stoot
Ik maakte een typfout.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
No, I don't want no scrub.
A scrub is a guy that can't get no love from me.
Hanging out the passenger side of his best friend's ride.
Trying to holla at me
Veel plezier.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Oké ik ga weer verder met mijn brandweer serie.
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.
Dit is muziek wat ook goed in mijn hoofd kan blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zitten
Bekijk deze YouTube-video
Zou je bij die ongelofelijke jank nicht niet zeggen.quote:
Dit is ook lekkere muziek voor in de auto, lekker snoeiharde reggaetonquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is muziek wat ook goed in mijn hoofd kan blijven hangen.
Helemaal kapot schieten daar in Argentinië godverdomme.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zou je bij die ongelofelijke jank nicht niet zeggen.
Wat een tering kneus is dat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zitten
Bekijk deze YouTube-video
GTA heeft echt briljante soundtracks gehadquote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA heeft echt briljante soundtracks gehad
sowquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag je weer een uurtje het internet op van het gesticht?
Oh ik vind dat paddenstoel dorpje wel erg leuk uitzien maar ik heb daar nu geen geld voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:05 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-5/main.page
OEH !
@:ama
popcorn kraam sowieso
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en Vquote:
Doe danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en V
budgetkidstipsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nou wat je mist @:Bitterbal
https://www.instagram.com/p/DKuxB9JoqHX/
Mag je van een gesticht niet op internet? Nou dan blijf ik maar gek thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind dat paddenstoel dorpje wel erg leuk uitzien maar ik heb daar nu geen geld voor.
Aan een uurtje op internet en 10 minuten op jouw en ik ben een gelukkig man !!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Is nog best lastig, hoop nummers zijn exclusive in de games en zijn daarbuiten nooit uitgebracht, hooguit door iemand op youtube gegooidquote:
Dan kun je het beter andersom hebben, dat je nu betaalt en dat het over een halfjaar als een soort verrassing komt dat het gratis lijktquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)
ik ben deze eigenlijk totaal vergeten.. anders had ik gezorgd dat ik geld had gereserveerd ervoor (al hoef je pas over half jaar oid, bij verzenden, te betalen)
Ja duurt het nog zo lang voor je het krijgt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)
ik ben deze eigenlijk totaal vergeten.. anders had ik gezorgd dat ik geld had gereserveerd ervoor (al hoef je pas over half jaar oid, bij verzenden, te betalen)
Mijn eten komt meteen weer omhoog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Aan een uurtje op internet en 10 minuten op jouw en ik ben een gelukkig man !!!
BIEM !!!
Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en V
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan je er lekker nog een keer van genieten mop.
Ja die reclames zijn ook geniaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"
truequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je het beter andersom hebben, dat je nu betaalt en dat het over een halfjaar als een soort verrassing komt dat het gratis lijkt
ja ongeveerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja duurt het nog zo lang voor je het krijgt?
Ik wacht even tot de oxa inkickt.quote:
Wat is oxa?quote:
Die met dubbele caramel en die met kers enz?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.quote:
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met dubbele caramel en die met kers enz?
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweest
Qu'est-ce que c'est?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
ohja wanneer wordt het mooi weer danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Voor het warme weer later deze week sla ik bevroren fruit en yoghurt in om froyo te maken.
Ik vind ze beide wel nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Ja die hazelnoot is ook een Utopiaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Totaal andere wereld, andere fruttelputjes en kwaakgeloeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 gradenquote:
Zo ontzettend verslavend dat ik er nog nooit last van heb gehad en ook zeker niet 1,5 tot 2 jaar met een strip doe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze werken niet tegen hitte.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken vanaf donderdag.
ze hebben ook een fijn formaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hazelnoot is ook een UtopiaSowieso zou ik alleen die kopen
ohhh het hele weekend, lekkerrrrrrrrquote:
30?!?!?!?! whoeeeeequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi weer weet ik niet, maar ik zag voor vrijdag 30 graden staan?
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommeltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
mijn wolvenshirt ligt klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 graden
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.quote:
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef Crack_ het volgende:
ze hebben ook een fijn formaatof koop jij die grote?
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommelt
ik snap dus echt niet wie die grote kooptquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagen
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.quote:
Ja gewoon iedereen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Maar je slaapt ook niet sneller?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het vermoeiende effect merk ik eigenlijk nooit.
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Lekker joh, fles water mee en gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.
Jawel maar dat is doordat ik dan meer rust heb. Maar die heb ik op genoeg dagen wel, als het dan wat warmer of zelfs heet is ook wel. Als het zo warm is, ook nog in de avond dan ga ik meestal voor het slapen douchen en droog ik maar lichtjes af. De ventilator doet dan vervolgens prima zijn werk en val ik net zo snel in slaap als anders.quote:
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.
Oh, dat klinkt dan weer wat minder fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.
Liggen ze allemaal in de supermarkt voor mij?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreet
dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grotequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
Die kleine magnums inhaleer je helemaal als een Kirby naar binnen.
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grote
en door het opnieuw moeten openen heb je iedere keer een bewust momentje van 'hmmm was echt lekker'
muse?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Nu moet ik aan System of a Down denken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
muse?
ohnee, dat is psycho
*zet muse aan
PSYCHO PSYCHOOOOO
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
Ik vond die film dus wel erg leuk gedaan. Zit strak in elkaar. Hij begint in z'n eentje op een leeg podium, en over de duur van het concert schuiven ze naadloos steeds meer bandleden en instrumenten het podium op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Lego?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik over twee weken The Knight Bus van Harry Potter maar eens koop. Maar die is ook niet zo groot.
Uhuh ...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaja maar! de verhoudingen zijn beter bij die kleine dan bij die grotere
quote:Magnum Utopia double hazelnut
255 Milliliter
Aantal porties: 3
Magnum mini Utopia double hazelnut
330 Milliliter
Aantal porties: 6
Je mag van Los geen pammetjes zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook pilletjes slikken. Geen pammetjes btw
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.
ik bedoel chocolade/ijs verhoudingquote:
?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel chocolade/ijs verhouding
dat doe ik heel vaak, want moestuinquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.quote:
Ja daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
Magnums kun je vast ook zelf maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik heel vaak, want moestuinals ik mezelf zou moeten voorzien in eten, ja, nee. Doei allemaal
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?quote:
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werkquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Los luisteren?
Dealquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?
Je moet ze ook gelijk opeten, duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
Bonbons.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
knikkerbanen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
dit klinkt voor mij als 1 grote horrorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
en schoenen ergens vastbinden en slaapzak ook
Legoquote:
Kun je niet beter een ezel huren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
En je bent compleet gecamoufleerd als een wandelende berg bagage.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
quote:
sorry moest lachenquote:
Miauwquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ík sta op met posts over kadden en ik eindig hiermee
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
Knikkerbaan zijn ook wel tof maar nee laat ik daar maar niet aan beginnen. Sowieso gaat de kat knikkers echt te leuk vinden.
Zo worden ze in de zorg ook genoemd, bassie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:49 schreef aeque het volgende:
He
[..]
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.
Ik had @AirwiN mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Maakt wel een kolere herrie.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dit klinkt voor mij als 1 grote horror![]()
Jij verveelt je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bonbons.
Ik heb die mallen nog steeds. Als school voorbij is moet ik er eens een keertje wat mee gaan doen.
ik ben een prima ezel! Al gaat iemand anders mn tent meenemen en opzetten want anders staan we niet met zn allen bij elkaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Lego
[..]
Kun je niet beter een ezel huren?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je bent compleet gecamoufleerd als een wandelende berg bagage.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]leuk is anders, ben al lang blij als het een verharde weg is en niet langer dan 30 min lopen
nee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
Ik heb een hoes voor onze bank besteld en weet bijna zeker dat het niks gaat worden, maar ben toch erg benieuwd![]()
Ow jullie gaan allemaal slapen, welterusten dan maar
zoiets moet het zijn geweestquote:
Sofort!quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoiets moet het zijn geweesten dan als een soort commendant
DOORLOPEN!!!!!!!!!!!! NEE NIET ZEUREN DOORLOPEN
wat voor hoes, waarom denk je dat het niks gaat worden? nu ben ik ook benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
Ik heb een hoes voor onze bank besteld en weet bijna zeker dat het niks gaat worden, maar ben toch erg benieuwd![]()
Ow jullie gaan allemaal slapen, welterusten dan maar
Koude drankjes zijn altijd lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koud drankje daarna is wel echt intens lekker
Bijna vakantiequote:Op woensdag 11 juni 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoveel zin in zoveel dingen en maar zoveel tijd.
Ja nee sorryquote:
Oh ik had het over non-alcolische sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee sorryik dacht dat gin tonic lekker zou zijn en zag er leuk uit, maar nee
Gauw slapen, anders zien ze je grote wallenquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerste gesprek over mogelijk nieuwe baan
ohquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik had het over non-alcolische sowieso.
Spannend!!! Zet hem opquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Ah nog volk wakkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor hoes, waarom denk je dat het niks gaat worden? nu ben ik ook benieuwd
en nee, wel bijna ergens. Heb zojuist bedacht dat het een veel beter idee is om mijn eerste afspraak thuis te houden in plaats van door de file rijden
Oeh! Spannend! Succesquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oeh.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenmiddag ben ik wel weer wakker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gauw slapen, anders zien ze je grote wallen
Morgen maar even beetje voorbereidenquote:
hopelijk staat het onverwachts toch leuk!! Als het leuk is kun je vaak lang weer genieten van zo'n upgradequote:Op woensdag 11 juni 2025 00:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ah nog volk wakker![]()
Nouja we hebben een best dure bank gekocht enkele jaren terug en hij zit en ligt heerlijk![]()
Alleen wonen we in een klein huurhuisje n de bank is het eigenlijk te groot en te donker.
Een nieuwe kopen alleen om de kleur is zonde dus keek ik naar van die hoezen, een lichte kleur was er niet echt dus is het een soort van camelbruin geworden.
Ik verwacht er niks van, maar stiekem hoop ik dat het toch wat is
Dat scheelt wel als het zo druk is, is het ineens klaarquote:
spannend, succesquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel succes gewenst.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel leuk/interessant?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel ander vakgebied, dat gaat wel even schakelen worden.
Warmtepompmonteur?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. De branche is interessant en gaat ook wel relevant zijn in de toekomst. De functie zelf moet ik nog even goed over nadenken; maar daar kunnen ze me morgen vast wel iets meer over vertellen.quote:
jij bent nog laat wakkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 01:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi bestelt alvast een airco bij @:citizen.erased
Spannend CEquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen springen in je beste "kip met de gouden eieren" pak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag vast wel.
[..]
Wie weet.
Lostradamusquote:Op woensdag 11 juni 2025 07:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Een voorspelling.
Het is binnen 3-5 jaar ondenkbaar dat jongeren vrije en onbeperkte toegang hebben tot brainrot media als TikTok. Maar ook volwassenen.
Lolquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:41 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer je post in NWS is weg, wat had je gepost?
Dan moet je weer gaan slapen.quote:
Leukquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:28 schreef rival het volgende:
Op werk hebben we nu een kat, er liep er eentje met me mee naar binnen vanmorgen.
Blijkbaar komt die wel vaker op visite.
Dat is een Chinese spionagekat.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:28 schreef rival het volgende:
Op werk hebben we nu een kat, er liep er eentje met me mee naar binnen vanmorgen.
Blijkbaar komt die wel vaker op visite.
quote:
Forget it.quote:The project was cancelled in 1967.[1] A closing memorandum said that the CIA researchers believed that they could train cats to ...
Katten trainen jou (voornamelijk om eten te halen)quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Katten doen alsof je ze kan trainen.
"Mihau."quote:
Nou die van mij doet niet eens alsof.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Katten doen alsof je ze kan trainen.
geen hamstermolen thuis? die kan je gewoon kopen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer lekker in de burgerrups op weg naar de hamstermolenhet belooft een mooie dag te worden
We hebben eerst nog gewandeld en toen was het janken want ik kwam niet naar de bank. Ik heb tanden gepoetst enzo, ben in bed gaan liggen en nog meer gejank. Hij durfde de woonkamer niet uit. Toen heb ik hem maar opgepakt en op bed gezet. Janken voorbij en we hebben beide heerlijk geslapen tot 8.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeee, hoe is de eerste nacht gegaan?
Achteraf is het mooi wonen!quote:
Hij zal vast wel vanzelf honger krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wil hij nu niet ontbijten, maar hij was onderweg ook gras aan het eten dus ik laat het maar even.
Hij drinkt wel
Gisteren heeft hij nog gegeten dus komt goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zal vast wel vanzelf honger krijgen
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wil hij nu niet ontbijten, maar hij was onderweg ook gras aan het eten dus ik laat het maar even.
Hij drinkt wel
Gras eten is vaak meer omdat ze eventueel last hebben van de maagquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?
quote:Honden eten gras om verschillende redenen. Sommige honden eten gras uit speelsheid, anderen om zich te vermaken of om te voorkomen dat ze misselijk zijn. Gras kan ook een bron van vezels zijn die honden missen in hun dieet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat geen kotsen wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij drinkt wel
maar zou het lekker zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gras eten is vaak meer omdat ze eventueel last hebben van de maag
Net op tijd klaar voor de hitte!quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
Als het goed is het nu ook klaar met de warmtepompgedoetjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat een luxequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zorg weer voor de katten van de buren. Sta ik weer half te kokhalzen boven die kattenbak.
Nu hebben ze een of andere chique waterbak met een fonteintje erin, maar dat ding moet dus wel even schoongemaakt worden en het water moet worden ververst. Geen idee hoe vaak. 'Is heel makkelijk' staat er in het briefje. Handleiding lag erbij.
Half uur bezig geweest. Maar ik durf ook niet te veel kracht te zetten op die onderdelen uit angst dat ik iets molEn er zit een sensor op zodat hij aanslaat zodra er beweging is, maar nu ging hij eerst niet uit want die katten waren helemaal van 'omigod wat ben je aan het doen waarom is dat water interessanter dan ik' dus die liepen er steeds omheen. Maar hij deed het. Tering.
Nee kloptquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Last van je maag is nooit lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zorg weer voor de katten van de buren. Sta ik weer half te kokhalzen boven die kattenbak.
Nu hebben ze een of andere chique waterbak met een fonteintje erin, maar dat ding moet dus wel even schoongemaakt worden en het water moet worden ververst. Geen idee hoe vaak. 'Is heel makkelijk' staat er in het briefje. Handleiding lag erbij.
Half uur bezig geweest. Maar ik durf ook niet te veel kracht te zetten op die onderdelen uit angst dat ik iets molEn er zit een sensor op zodat hij aanslaat zodra er beweging is, maar nu ging hij eerst niet uit want die katten waren helemaal van 'omigod wat ben je aan het doen waarom is dat water interessanter dan ik' dus die liepen er steeds omheen. Maar hij deed het. Tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |