SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Prrrrrrr.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn rijbewijs gaan halen zeker.
Jij: 44.quote:
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...quote:
En een kat is niks voor jou?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...
En ik ben bang dat ik daar gewoon niet geschikt voor ben. Ik vond het soms best lastig zo'n lieverd in huis...
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.quote:
Ja maar katten zijn gewoon eigenwijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Iets voor jou @DeZwabber?quote:Duurste villa van Nederland zakt 7 (!) miljoen euro in prijs, wordt er nu eindelijk een koper gevonden?
Ooit was het de duurste villa van ons land, maar tegenwoordig hoef je voor deze gigantische woning ‘nog maar’ 11 miljoen euro te betalen. Een prikkie? Het is nog maar de vraag of er nu wél gegadigden zijn voor deze James bond-villa in Bosch en Duin. Al is het huis volgens deze makelaar een topdeal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~ae3063e3/
https://www.funda.nl/deta(...)iltseweg-7/89229367/
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Dat klinkt als een kat ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ja duh want dat is niet de knuffelplekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ze hebben FOK! ontdekt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer heeft 2 katten
Toen hij ze net had. heeft er 1 heel lang bij me op schoot gelegen.![]()
![]()
Nu zijn het erg mensenschuwe zolderautisten....
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt ook gewoon als een katquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....
Ik zie Hedwig met mooi weer ook vooral alleen maar om te eten.quote:
Veel meer dan dat hij scoort..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel kansen gaat Depay missen?
Als Malta dan opeens scoort dan is het 'Maltadaa'quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel meer dan dat hij scoort..
Ik denk dat NL met 4-0 wint...
Als Malta vanavond scoort (en dan niet uit een penalty) dan moet NL zich echt diep schamen...
Hond en muis zijn gelukkig samen?quote:
Mannen of vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland - Malta
wk-kwalificatie.
Ik denk dat ik langer nodig heb om te wennen dan hijquote:
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaanquote:
Bij Memphis wel hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaan
Je weet tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook niet meer zomaar van uit gaan
Het zijn juist meestal degenen waar je het het minst van verwachtquote:
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna rust. Tijd om zo te gaan douchen
Op papier ben ik katholiekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ben niet hervormd ofzo, niet katholiek.
Ik kom alleen maar hier voor de muziek
Dat heb ik bijna dagelijks. Zelfs je depri voelen werkt er niet tegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan
En had om 1 of andere duistere reden vreemde muziek in mijn hoofd
Ik had ook nog een andere:quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna dagelijks. Zelfs je depri voelen werkt er niet tegen.
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook nog een andere:
En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken.
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen.
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben.
Ik meestal ookquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij de middag koffie was een begeleidster een liedje aan het zingen, wat nu blijkbaar heel populair is op de streamingdiensten. iets met Lotje is Frans en woont in de bergen...
![]()
![]()
![]()
Is volgens mij wel een beetje apreski. Ik heb een vrij goed geheugen, maar ik heb dit echt niet willen onthouden..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
Dat klinkt als dat après ski liedjes
Oh jee we moeten naar beneden
En de piste die is rood
Zonder slag of stoot
No, I don't want no scrub.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
A scrub is a guy how thinks he's fly tralala.
Oh god daar ben ik te nuchter voor hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
Dat klinkt als dat après ski liedjes
En de piste die is rood
Zonder slag of stoot
Ik maakte een typfout.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
No, I don't want no scrub.
A scrub is a guy that can't get no love from me.
Hanging out the passenger side of his best friend's ride.
Trying to holla at me
Veel plezier.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Oké ik ga weer verder met mijn brandweer serie.
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen wel altijd Engelstalige liedjes in mijn hoofd zitten.
Dit is muziek wat ook goed in mijn hoofd kan blijven hangen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zitten
Bekijk deze YouTube-video
Zou je bij die ongelofelijke jank nicht niet zeggen.quote:
Dit is ook lekkere muziek voor in de auto, lekker snoeiharde reggaetonquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is muziek wat ook goed in mijn hoofd kan blijven hangen.
Helemaal kapot schieten daar in Argentinië godverdomme.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zou je bij die ongelofelijke jank nicht niet zeggen.
Wat een tering kneus is dat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al heel de dag een Spaanstalig nummer in mijn kop zitten
Bekijk deze YouTube-video
GTA heeft echt briljante soundtracks gehadquote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA heeft echt briljante soundtracks gehad
sowquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag je weer een uurtje het internet op van het gesticht?
Oh ik vind dat paddenstoel dorpje wel erg leuk uitzien maar ik heb daar nu geen geld voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:05 schreef mschol het volgende:
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-5/main.page
OEH !
@:ama
popcorn kraam sowieso
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en Vquote:
Doe danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en V
budgetkidstipsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Kijk nou wat je mist @:Bitterbal
https://www.instagram.com/p/DKuxB9JoqHX/
Mag je van een gesticht niet op internet? Nou dan blijf ik maar gek thuis.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind dat paddenstoel dorpje wel erg leuk uitzien maar ik heb daar nu geen geld voor.
Aan een uurtje op internet en 10 minuten op jouw en ik ben een gelukkig man !!!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Is nog best lastig, hoop nummers zijn exclusive in de games en zijn daarbuiten nooit uitgebracht, hooguit door iemand op youtube gegooidquote:
Dan kun je het beter andersom hebben, dat je nu betaalt en dat het over een halfjaar als een soort verrassing komt dat het gratis lijktquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)
ik ben deze eigenlijk totaal vergeten.. anders had ik gezorgd dat ik geld had gereserveerd ervoor (al hoef je pas over half jaar oid, bij verzenden, te betalen)
Ja duurt het nog zo lang voor je het krijgt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik minder mee maar dit zijn inderdaad dingen waar je net geld voor moet hebben liggen (of hebben gespaard)
ik ben deze eigenlijk totaal vergeten.. anders had ik gezorgd dat ik geld had gereserveerd ervoor (al hoef je pas over half jaar oid, bij verzenden, te betalen)
Mijn eten komt meteen weer omhoog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Aan een uurtje op internet en 10 minuten op jouw en ik ben een gelukkig man !!!
BIEM !!!
Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en V
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan je er lekker nog een keer van genieten mop.
Ja die reclames zijn ook geniaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"
truequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je het beter andersom hebben, dat je nu betaalt en dat het over een halfjaar als een soort verrassing komt dat het gratis lijkt
ja ongeveerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja duurt het nog zo lang voor je het krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |