Ohhh, ja oke. Nee als je dat lastig vindt te scheiden dan is het niet verstandig inderdaad, dan doet het niet veel goeds denk ikquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk, rationeel gezien besef ik me dat. Maar het ook nog voelen zijn twee hele verschillende dingen hier. Net zoals ik doodsbang ben de opleiding niet te halen terwijl ik best weet dat het niet zo moeilijk is.
Gepoept op de tuinbank (ja die gene waar we nu opzitten). Maar dat was onze schuld, want hij liet het wel merken doordat hij niet naar binnen wilde en nog iets verder wilde lopen.quote:
Komt goed. Uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja oke. Nee als je dat lastig vindt te scheiden dan is het niet verstandig inderdaad, dan doet het niet veel goeds denk ik![]()
scheelt wel al dat je het rationeel weet, als je dat echt niet zou weten is het nog vermoeiender
Is Ambar nu ook veel groter? Net als zo'n gedroogd sponsje waar je water op gooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gepoept op de tuinbank (ja die gene waar we nu opzitten). Maar dat was onze schuld, want hij liet het wel merken doordat hij niet naar binnen wilde en nog iets verder wilde lopen.
Hij wil steeds janken, maar dan zoekt hij het contact weer op en dan is alles goed.
Oh en er ging iets van 10 liter water naar binnen.
Het was zeer zeer duidelijk dat jullie zeer graag alleen wilden zijn. En dat je enorm snel je laptop dicht sloeg toen je aan mij vroeg om even te kijken om de boel op te starten. Wat zou daar gestaan hebben?!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies, straks lief douchen![]()
[..]
[..]
Ja, daar was iets mee. Of heb ik dat verzonnen? Moet ook lachen dat volgens iedereen mij en dingetje een momentje alleen gunde BEHALVE een persoon![]()
![]()
Ja. Deense dog formaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is Ambar nu ook veel groter? Net als zo'n gedroogd sponsje waar je water op gooit.
Aantal mensen die wat langer moeten wachten op hun hond.quote:Bij een controle van auto's aan de Duits-Tsjechische grens zijn twintig puppy's gevonden in de kofferbak van een auto. Duitse agenten roken tijdens het doorzoeken van de wagen een sterke geur van ontlasting en urine. Die bleek afkomstig te zijn van puppy's die nog maar zes weken oud waren.
En hopelijk hebben ze een gediplomeerde dierenartsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal mensen die wat langer moeten wachten op hun hond.
Ja de dierenarts zat op de plek van het reservewiel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hopelijk hebben ze een gediplomeerde dierenarts
https://www.omroepbrabant(...)schokkend-volgens-om
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal mensen die wat langer moeten wachten op hun hond.
Had het laatst met mijn ouders nog over die keer dat ze een blinde hond hadden en die daarna konden omruilenquote:
Ik zou ook best wel een hond willen, maar ik denk dat ik er beter aan doe om dat niet te doen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ze allemaal opnemen en knuffelen
Ik vind het te veel werkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel een hond willen, maar ik denk dat ik er beter aan doe om dat niet te doen...
Wat is er met Dimmy?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening beterschap gewenst!
is dimmy ziek?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening beterschap gewenst!
Nee hoor nog steeds streepjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er met Dimmy?
En is ze d'r streepje kwijt?
Van paard gevallen en arm gebroken...quote:
Owwwww nu snap ik hetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor nog steeds streepje
[..]
Van paard gevallen en arm gebroken...
kutpaardenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor nog steeds streepje
[..]
Van paard gevallen en arm gebroken...
Nee hoor, die zien we volgend jaar pas terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er met Dimmy?
En is ze d'r streepje kwijt?
Uh oh. Nu moet je je kaas delen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is echt mijn hond. Ik pakte de blauwe kaas uit de koelkast en daar ging de neus de lucht in. Meneer wilde eigenlijk ook wel een stukje
Cavia's even opschuiven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ze allemaal opnemen en knuffelen
Lol hij is daar net een paar uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom ik een hondenmand kocht weet ik eigenlijk ook niet
Elke seconde sinds vliegveld is hij vastgeplaktquote:
Voor eeuwig en altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke seconde sinds vliegveld is hij vastgeplakt
Nimmerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks maar niet ineens bedenkt dat JA21 een verstandig alternatief is.
We gaan weer voor links, tot we geen eurootje meer over hebben dat al zestien keer is uitgegeven aan de zelfkant van de maatschappij.quote:
Weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan weer voor links, tot we geen eurootje meer over hebben dat al zestien keer is uitgegeven aan de zelfkant van de maatschappij.
Ja, weet je toch wel. Net als in ..... en ....quote:
Geen nieuwe Sjef?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel een hond willen, maar ik denk dat ik er beter aan doe om dat niet te doen...
87 dagen het LPF condoleancekabinet, het gedoogkabinet Rutte-Wilders en Schoof, de rest was gewoon linkse weggeef-kermis op velerlei gebied, of wil je Balkenende en Rutte rechts noemen?quote:
Kan het zeker niet links-progressief noemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
87 dagen het LPF condoleancekabinet, het gedoogkabinet Rutte-Wilders en Schoof, de rest was gewoon linkse weggeef-kermis op velerlei gebied, of wil je Balkenende en Rutte rechts noemen?
Trouwens, Wilders is ook zo links als mijn tante, arbeiders, plebs, woonwagenbewoners, Limburgers en genestelde buitenlanders vormen zijn achterban.
Wil je mijn motor?quote:
Dat is waar, eerder oerconservatief.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het zeker niet links-progressief noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |