Uh oh. Nu moet je je kaas delen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is echt mijn hond. Ik pakte de blauwe kaas uit de koelkast en daar ging de neus de lucht in. Meneer wilde eigenlijk ook wel een stukje
Cavia's even opschuiven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ze allemaal opnemen en knuffelen
Lol hij is daar net een paar uur.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom ik een hondenmand kocht weet ik eigenlijk ook niet
Elke seconde sinds vliegveld is hij vastgeplaktquote:
Voor eeuwig en altijd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke seconde sinds vliegveld is hij vastgeplakt
Nimmerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je straks maar niet ineens bedenkt dat JA21 een verstandig alternatief is.
We gaan weer voor links, tot we geen eurootje meer over hebben dat al zestien keer is uitgegeven aan de zelfkant van de maatschappij.quote:
Weerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We gaan weer voor links, tot we geen eurootje meer over hebben dat al zestien keer is uitgegeven aan de zelfkant van de maatschappij.
Ja, weet je toch wel. Net als in ..... en ....quote:
Geen nieuwe Sjef?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel een hond willen, maar ik denk dat ik er beter aan doe om dat niet te doen...
87 dagen het LPF condoleancekabinet, het gedoogkabinet Rutte-Wilders en Schoof, de rest was gewoon linkse weggeef-kermis op velerlei gebied, of wil je Balkenende en Rutte rechts noemen?quote:
Kan het zeker niet links-progressief noemen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
87 dagen het LPF condoleancekabinet, het gedoogkabinet Rutte-Wilders en Schoof, de rest was gewoon linkse weggeef-kermis op velerlei gebied, of wil je Balkenende en Rutte rechts noemen?
Trouwens, Wilders is ook zo links als mijn tante, arbeiders, plebs, woonwagenbewoners, Limburgers en genestelde buitenlanders vormen zijn achterban.
Wil je mijn motor?quote:
Dat is waar, eerder oerconservatief.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het zeker niet links-progressief noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |