Jij verveelt je nietquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bonbons.
Ik heb die mallen nog steeds. Als school voorbij is moet ik er eens een keertje wat mee gaan doen.
ik ben een prima ezel! Al gaat iemand anders mn tent meenemen en opzetten want anders staan we niet met zn allen bij elkaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Lego
[..]
Kun je niet beter een ezel huren?
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je bent compleet gecamoufleerd als een wandelende berg bagage.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]leuk is anders, ben al lang blij als het een verharde weg is en niet langer dan 30 min lopen
nee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
Ik heb een hoes voor onze bank besteld en weet bijna zeker dat het niks gaat worden, maar ben toch erg benieuwd![]()
Ow jullie gaan allemaal slapen, welterusten dan maar
zoiets moet het zijn geweestquote:
Sofort!quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoiets moet het zijn geweesten dan als een soort commendant
DOORLOPEN!!!!!!!!!!!! NEE NIET ZEUREN DOORLOPEN
wat voor hoes, waarom denk je dat het niks gaat worden? nu ben ik ook benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
Ik heb een hoes voor onze bank besteld en weet bijna zeker dat het niks gaat worden, maar ben toch erg benieuwd![]()
Ow jullie gaan allemaal slapen, welterusten dan maar
Koude drankjes zijn altijd lekkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
koud drankje daarna is wel echt intens lekker
Bijna vakantiequote:Op woensdag 11 juni 2025 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoveel zin in zoveel dingen en maar zoveel tijd.
Ja nee sorryquote:
Oh ik had het over non-alcolische sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee sorryik dacht dat gin tonic lekker zou zijn en zag er leuk uit, maar nee
Gauw slapen, anders zien ze je grote wallenquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerste gesprek over mogelijk nieuwe baan
ohquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik had het over non-alcolische sowieso.
Spannend!!! Zet hem opquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Ah nog volk wakkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor hoes, waarom denk je dat het niks gaat worden? nu ben ik ook benieuwd
en nee, wel bijna ergens. Heb zojuist bedacht dat het een veel beter idee is om mijn eerste afspraak thuis te houden in plaats van door de file rijden
Oeh! Spannend! Succesquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oeh.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenmiddag ben ik wel weer wakker.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gauw slapen, anders zien ze je grote wallen
Morgen maar even beetje voorbereidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |