quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Los luisteren?
Dealquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?
Je moet ze ook gelijk opeten, duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
Bonbons.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
knikkerbanen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
dit klinkt voor mij als 1 grote horrorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
en schoenen ergens vastbinden en slaapzak ook
Legoquote:
Kun je niet beter een ezel huren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
En je bent compleet gecamoufleerd als een wandelende berg bagage.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
quote:
sorry moest lachenquote:
Miauwquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ík sta op met posts over kadden en ik eindig hiermee
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
Knikkerbaan zijn ook wel tof maar nee laat ik daar maar niet aan beginnen. Sowieso gaat de kat knikkers echt te leuk vinden.
Zo worden ze in de zorg ook genoemd, bassie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:49 schreef aeque het volgende:
He
[..]
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.
Ik had @AirwiN mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Maakt wel een kolere herrie.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dit klinkt voor mij als 1 grote horror![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |