Ik wacht even tot de oxa inkickt.quote:
Wat is oxa?quote:
Die met dubbele caramel en die met kers enz?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.quote:
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met dubbele caramel en die met kers enz?
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweest
Qu'est-ce que c'est?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
ohja wanneer wordt het mooi weer danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Voor het warme weer later deze week sla ik bevroren fruit en yoghurt in om froyo te maken.
Ik vind ze beide wel nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Ja die hazelnoot is ook een Utopiaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Totaal andere wereld, andere fruttelputjes en kwaakgeloeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 gradenquote:
Zo ontzettend verslavend dat ik er nog nooit last van heb gehad en ook zeker niet 1,5 tot 2 jaar met een strip doe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze werken niet tegen hitte.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken vanaf donderdag.
ze hebben ook een fijn formaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hazelnoot is ook een UtopiaSowieso zou ik alleen die kopen
ohhh het hele weekend, lekkerrrrrrrrquote:
30?!?!?!?! whoeeeeequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi weer weet ik niet, maar ik zag voor vrijdag 30 graden staan?
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommeltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
mijn wolvenshirt ligt klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 graden
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.quote:
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef Crack_ het volgende:
ze hebben ook een fijn formaatof koop jij die grote?
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommelt
ik snap dus echt niet wie die grote kooptquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagen
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.quote:
Ja gewoon iedereen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Maar je slaapt ook niet sneller?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het vermoeiende effect merk ik eigenlijk nooit.
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Lekker joh, fles water mee en gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.
Jawel maar dat is doordat ik dan meer rust heb. Maar die heb ik op genoeg dagen wel, als het dan wat warmer of zelfs heet is ook wel. Als het zo warm is, ook nog in de avond dan ga ik meestal voor het slapen douchen en droog ik maar lichtjes af. De ventilator doet dan vervolgens prima zijn werk en val ik net zo snel in slaap als anders.quote:
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.
Oh, dat klinkt dan weer wat minder fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.
Liggen ze allemaal in de supermarkt voor mij?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreet
dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grotequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
Die kleine magnums inhaleer je helemaal als een Kirby naar binnen.
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grote
en door het opnieuw moeten openen heb je iedere keer een bewust momentje van 'hmmm was echt lekker'
muse?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Nu moet ik aan System of a Down denken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
muse?
ohnee, dat is psycho
*zet muse aan
PSYCHO PSYCHOOOOO
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
Ik vond die film dus wel erg leuk gedaan. Zit strak in elkaar. Hij begint in z'n eentje op een leeg podium, en over de duur van het concert schuiven ze naadloos steeds meer bandleden en instrumenten het podium op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Lego?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik over twee weken The Knight Bus van Harry Potter maar eens koop. Maar die is ook niet zo groot.
Uhuh ...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaja maar! de verhoudingen zijn beter bij die kleine dan bij die grotere
quote:Magnum Utopia double hazelnut
255 Milliliter
Aantal porties: 3
Magnum mini Utopia double hazelnut
330 Milliliter
Aantal porties: 6
Je mag van Los geen pammetjes zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook pilletjes slikken. Geen pammetjes btw
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.
ik bedoel chocolade/ijs verhoudingquote:
?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel chocolade/ijs verhouding
dat doe ik heel vaak, want moestuinquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.quote:
Ja daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
Magnums kun je vast ook zelf maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik heel vaak, want moestuinals ik mezelf zou moeten voorzien in eten, ja, nee. Doei allemaal
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?quote:
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werkquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Los luisteren?
Dealquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?
Je moet ze ook gelijk opeten, duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
Bonbons.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
knikkerbanen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
dit klinkt voor mij als 1 grote horrorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
en schoenen ergens vastbinden en slaapzak ook
Legoquote:
Kun je niet beter een ezel huren?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Oke huh, ik weet niet hoe ik dit deed?ik heb één tent, één matje, één slaapzak, één weekendtas, één rugzak en een extra paar schoenen die niet in een tas paste
Volgens mij tent op mn rug, rugzak aan voorkant, weekendtas aan zijkant en de rest vasthouden
En je bent compleet gecamoufleerd als een wandelende berg bagage.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
quote:
sorry moest lachenquote:
Miauwquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ík sta op met posts over kadden en ik eindig hiermee
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:42 schreef Ama het volgende:
Knikkerbaan zijn ook wel tof maar nee laat ik daar maar niet aan beginnen. Sowieso gaat de kat knikkers echt te leuk vinden.
Zo worden ze in de zorg ook genoemd, bassie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:49 schreef aeque het volgende:
He
[..]
Heb je niet zo'n baan voor dr waar een grotere bal in zit die ze dan rond kunnen slaan? Kennis van me heeft er eentje en die kat vindt het geweldig.
Ik had @AirwiN mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Maakt wel een kolere herrie.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dit klinkt voor mij als 1 grote horror![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |