Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik wel eens een keer een playlist willen maken met al mijn favorieten uit 3, VC, SA, IV en V
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kan je er lekker nog een keer van genieten mop.
Ja die reclames zijn ook geniaalquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op 1 van de Vice City zenders kwam een reclame voorbij met daarin de tekst "and why do men have nippels"
truequote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je het beter andersom hebben, dat je nu betaalt en dat het over een halfjaar als een soort verrassing komt dat het gratis lijkt
ja ongeveerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja duurt het nog zo lang voor je het krijgt?
Ik wacht even tot de oxa inkickt.quote:
Wat is oxa?quote:
Die met dubbele caramel en die met kers enz?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.quote:
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met dubbele caramel en die met kers enz?
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweest
Qu'est-ce que c'est?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
ohja wanneer wordt het mooi weer danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Voor het warme weer later deze week sla ik bevroren fruit en yoghurt in om froyo te maken.
Ik vind ze beide wel nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Ja die hazelnoot is ook een Utopiaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Totaal andere wereld, andere fruttelputjes en kwaakgeloeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |