Ik wacht even tot de oxa inkickt.quote:
Wat is oxa?quote:
Die met dubbele caramel en die met kers enz?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.quote:
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Heb je de nieuwe magnums geproefd?zijn lekker
moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Die met dubbele caramel en die met kers enz?
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Utopia? Nee nog niet op, wilde ze vorige week meenemen bij de AH in de 1+1, maar niet meegenomen, zal wel door het troosteloze weer zijn geweest
Qu'est-ce que c'est?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Nieuwe David Byrne LP besteld. Had ik gewoon zin in. Wel nog even wachten tot september.
ohja wanneer wordt het mooi weer danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
Voor het warme weer later deze week sla ik bevroren fruit en yoghurt in om froyo te maken.
Ik vind ze beide wel nice.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Ja die hazelnoot is ook een Utopiaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar dan die met hazelnoot en andere nootjesdie met kers lijkt me te veel kers hebben
Totaal andere wereld, andere fruttelputjes en kwaakgeloeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 gradenquote:
Zo ontzettend verslavend dat ik er nog nooit last van heb gehad en ook zeker niet 1,5 tot 2 jaar met een strip doe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze werken niet tegen hitte.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken vanaf donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |