quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 gradenquote:
Zo ontzettend verslavend dat ik er nog nooit last van heb gehad en ook zeker niet 1,5 tot 2 jaar met een strip doe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je verklein woordjes voor zwaar verslavende tranquilizers gaat gebruiken is het hek van de (spreekwoordelijke) dam.
Want er is hier niet echt een dam natuurlijk
Ze werken niet tegen hitte.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik ook wel gebruiken vanaf donderdag.
ze hebben ook een fijn formaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die hazelnoot is ook een UtopiaSowieso zou ik alleen die kopen
ohhh het hele weekend, lekkerrrrrrrrquote:
30?!?!?!?! whoeeeeequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mooi weer weet ik niet, maar ik zag voor vrijdag 30 graden staan?
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommeltquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
mijn wolvenshirt ligt klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen wordt het mooi weer, zonnetje, 23 graden
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.quote:
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef Crack_ het volgende:
ze hebben ook een fijn formaatof koop jij die grote?
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 3,5 uur wandelen en daarna een lekkere zware maaltijd zodat je gelijk wegdommelt
ik snap dus echt niet wie die grote kooptquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop de grote, anders zit je heel de tijd op dat stokje te knagen
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar misschien wel om wat beter te slapen.
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.quote:
Ja gewoon iedereen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Maar je slaapt ook niet sneller?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het vermoeiende effect merk ik eigenlijk nooit.
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet wie die grote koopt
Lekker joh, fles water mee en gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 3,5 uur wandelen als het 30° buiten is.
Jawel maar dat is doordat ik dan meer rust heb. Maar die heb ik op genoeg dagen wel, als het dan wat warmer of zelfs heet is ook wel. Als het zo warm is, ook nog in de avond dan ga ik meestal voor het slapen douchen en droog ik maar lichtjes af. De ventilator doet dan vervolgens prima zijn werk en val ik net zo snel in slaap als anders.quote:
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die reissue van de Stop Making Sense concertregistratie in de bios vorig jaar heeft wel gezorgd voor mijn herinteresse in Talking Heads en David Byrne. Dat was uitstekend gedaan. Had er nu ineens weer zin in, en hij komt met een nieuw album. Prima.
Oh, dat klinkt dan weer wat minder fantastischquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt vrijdag verder niet superzonnig als ik zo naar de voorspelling kijk. Maar warm dus wel.
Liggen ze allemaal in de supermarkt voor mij?quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die in 1 ruk de hele doos leegvreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |