dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grotequote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef Ama het volgende:
Die kleine magnums inhaleer je helemaal als een Kirby naar binnen.
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat mag, maar je hebt er meer dan bij een grote
en door het opnieuw moeten openen heb je iedere keer een bewust momentje van 'hmmm was echt lekker'
muse?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Nu moet ik aan System of a Down denken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
muse?
ohnee, dat is psycho
*zet muse aan
PSYCHO PSYCHOOOOO
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn brein hetzelfde werkt eigenlijk.
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
Ik vond die film dus wel erg leuk gedaan. Zit strak in elkaar. Hij begint in z'n eentje op een leeg podium, en over de duur van het concert schuiven ze naadloos steeds meer bandleden en instrumenten het podium op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima muziek om naar te luisteren, maar het is niet iets waar ik zelf aan denk om aan te zettenAl heb ik zo te zien Psycho Killer wel op mijn laptop staan
Lego?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik over twee weken The Knight Bus van Harry Potter maar eens koop. Maar die is ook niet zo groot.
Uhuh ...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:23 schreef Crack_ het volgende:
Hahahahaja maar! de verhoudingen zijn beter bij die kleine dan bij die grotere
quote:Magnum Utopia double hazelnut
255 Milliliter
Aantal porties: 3
Magnum mini Utopia double hazelnut
330 Milliliter
Aantal porties: 6
Je mag van Los geen pammetjes zeggen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook pilletjes slikken. Geen pammetjes btw
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]het is fantastisch dat ze grote én kleine hebben
wat een belachelijke luxe eigenlijk, als je er heel even bij stilstaat
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja voor de mensen die geen grote op krijgen is zo'n kleintje wel perfect toch.
ik bedoel chocolade/ijs verhoudingquote:
?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel chocolade/ijs verhouding
dat doe ik heel vaak, want moestuinquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde instelling moet je de supermarkt eens inlopen. Dan zie je pas hoeveel er eigenlijk overbodig is en hoe weinig ruimte de rauwe ingrediënten krijgen.
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.quote:
Ja daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen van de technische.
Magnums kun je vast ook zelf maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik heel vaak, want moestuinals ik mezelf zou moeten voorzien in eten, ja, nee. Doei allemaal
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?quote:
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werkquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar Los luisteren?
Dealquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij de reguliere en dan ik de technische oke?
Je moet ze ook gelijk opeten, duh.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
Bonbons.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb ik al eens naar gekeken maar te veel werken gedoe, met ijs. En misschien belangrijker, ik heb never nooit plek in mn vriezer
bonbons zijn wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |