hopelijk staat het onverwachts toch leuk!! Als het leuk is kun je vaak lang weer genieten van zo'n upgradequote:Op woensdag 11 juni 2025 00:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Ah nog volk wakker![]()
Nouja we hebben een best dure bank gekocht enkele jaren terug en hij zit en ligt heerlijk![]()
Alleen wonen we in een klein huurhuisje n de bank is het eigenlijk te groot en te donker.
Een nieuwe kopen alleen om de kleur is zonde dus keek ik naar van die hoezen, een lichte kleur was er niet echt dus is het een soort van camelbruin geworden.
Ik verwacht er niks van, maar stiekem hoop ik dat het toch wat is
Dat scheelt wel als het zo druk is, is het ineens klaarquote:
spannend, succesquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerste gesprek over mogelijk nieuwe baan
Veel succes gewenst.quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen eerste gesprek over mogelijk nieuwe baan
Wel leuk/interessant?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel ander vakgebied, dat gaat wel even schakelen worden.
Warmtepompmonteur?quote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. De branche is interessant en gaat ook wel relevant zijn in de toekomst. De functie zelf moet ik nog even goed over nadenken; maar daar kunnen ze me morgen vast wel iets meer over vertellen.quote:
jij bent nog laat wakkerquote:Op woensdag 11 juni 2025 01:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi bestelt alvast een airco bij @:citizen.erased
Spannend CEquote:Op woensdag 11 juni 2025 00:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon naar binnen springen in je beste "kip met de gouden eieren" pak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmiddag vast wel.
[..]
Wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |