geen hamstermolen thuis? die kan je gewoon kopen hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer lekker in de burgerrups op weg naar de hamstermolenhet belooft een mooie dag te worden
We hebben eerst nog gewandeld en toen was het janken want ik kwam niet naar de bank. Ik heb tanden gepoetst enzo, ben in bed gaan liggen en nog meer gejank. Hij durfde de woonkamer niet uit. Toen heb ik hem maar opgepakt en op bed gezet. Janken voorbij en we hebben beide heerlijk geslapen tot 8.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeeee, hoe is de eerste nacht gegaan?
Achteraf is het mooi wonen!quote:
Hij zal vast wel vanzelf honger krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wil hij nu niet ontbijten, maar hij was onderweg ook gras aan het eten dus ik laat het maar even.
Hij drinkt wel
Gisteren heeft hij nog gegeten dus komt goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zal vast wel vanzelf honger krijgen
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen wil hij nu niet ontbijten, maar hij was onderweg ook gras aan het eten dus ik laat het maar even.
Hij drinkt wel
Gras eten is vaak meer omdat ze eventueel last hebben van de maagquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze gras eten willen ze meestal kotsen toch?
quote:Honden eten gras om verschillende redenen. Sommige honden eten gras uit speelsheid, anderen om zich te vermaken of om te voorkomen dat ze misselijk zijn. Gras kan ook een bron van vezels zijn die honden missen in hun dieet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat geen kotsen wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij drinkt wel
maar zou het lekker zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gras eten is vaak meer omdat ze eventueel last hebben van de maag
Net op tijd klaar voor de hitte!quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
Als het goed is het nu ook klaar met de warmtepompgedoetjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat een luxequote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik zorg weer voor de katten van de buren. Sta ik weer half te kokhalzen boven die kattenbak.
Nu hebben ze een of andere chique waterbak met een fonteintje erin, maar dat ding moet dus wel even schoongemaakt worden en het water moet worden ververst. Geen idee hoe vaak. 'Is heel makkelijk' staat er in het briefje. Handleiding lag erbij.
Half uur bezig geweest. Maar ik durf ook niet te veel kracht te zetten op die onderdelen uit angst dat ik iets molEn er zit een sensor op zodat hij aanslaat zodra er beweging is, maar nu ging hij eerst niet uit want die katten waren helemaal van 'omigod wat ben je aan het doen waarom is dat water interessanter dan ik' dus die liepen er steeds omheen. Maar hij deed het. Tering.
Nee kloptquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Last van je maag is nooit lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |