ja dat snap ik eigenlijk welquote:
Bitterbolquote:
ONWEERquote:
Leuk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:dezwabber ik heb mij op deze kickstarter in geschreven![]()
https://www.facebook.com/share/v/1HtEiFVAEb/
Maar wel lekker.quote:
Om te slapen?quote:
maar dus niet volgens iedereenquote:
Nee joh, jij bent een lief balletjequote:
Smaken mogen verschillen.quote:
grappigquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
Ik volg een youtuber die een tijdje geprobeerd heeft om zoiets te maken met flexibele printplaatjes. Ging hem nog best goed af, maar ik denk wel dat hij het een slag te klein probeerde voor een leuke resolutie. Deze ziet er goed uit.
Bekijk deze YouTube-video
inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent een lief balletje
[..]
Smaken mogen verschillen.
daar gaat het vet ook niet zittenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik zag van de week die beentjes onder de tafel, daar hoef je je geen zorgen over te maken
Als ie in m'n woonkamer staat wordt het geluid net genoeg gedempt om gewoon te kunnen slapen, en gelukkig went het ook wel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan zou ik alsnog geen oog dicht doen door de herrie.
Ik zie jou wel in een koepel van een meter of zes wonen met zo'n sphere buiten- en binnenkant.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
grappig![]()
Die sphere in vegas is natuurlijk het ultieme
#team oordoppenbijhetslapengaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie in m'n woonkamer staat wordt het geluid net genoeg gedempt om gewoon te kunnen slapen, en gelukkig went het ook wel.
absoluut, kijk maar naar *vrij om in te vullen*quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stukje niet maar de natuur bied gelukkig ook heel veel moois
Kattenmishandelaar ben je!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Vooral mijn kat vindt het het beste idee ooit.Soms geef ik er aan toe, maar uiteindelijk moet ik het beest altijd in de huiskamer zetten uiteindelijk.
[..]
Same same. Ik hoor Luna nu soms 's ochtends al mauwen terwijl er twee deuren tussen zitten.
weet je hoe vet dat zou zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie jou wel in een koepel van een meter of zes wonen met zo'n sphere buiten- en binnenkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |