Ja ik hoop dat ik in de kerstvakantie dan hier mee bezig kan. Is de eerste keer dat ik zoiets bestel maar het schijnt wel een half jaartje te kunnen duren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Ben je weer even zoet. Ik moet ook nog even kijken naar een werkje.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 18 ga je voorlopig niet meer terug zien
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die 18 ga je voorlopig niet meer terug zien
Jeetje ger wat heb je nou weer veroorzaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei toch uit, zo bedoelde ik het helemaal niet.
quote:
Wel goed uitkijken dat je echt en nep onderscheidquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik in de kerstvakantie dan hier mee bezig kan. Is de eerste keer dat ik zoiets bestel maar het schijnt wel een half jaartje te kunnen duren.
Ik ben normaal ook niet zo van de gebouwen enz maar ik vind deze wel erg cute en leuk.Past ook wel weer een beetje bij de plantjes die ik al heb.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik niets over zeggen, want dan gaat het teveel over mij.
Haperende lichtflits, kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje ger wat heb je nou weer veroorzaakt
Ik heb het uiteindelijk besteld via de echte LEGO website dus ik denk dat het wel goed zit en dit is ook een hele bekende site.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel goed uitkijken dat je echt en nep onderscheid![]()
Nou dan zou ik alsnog geen oog dicht doen door de herrie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond het echt heerlijk de afgelopen maanden, niet te koud en niet te warm in de slaapkamer
Vrijdagavond slaap ik dan weer met dat herrieding.
Moeders overste zijn is een zware taakquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
laat jullie even alleen en gelijk drama in het kippenhok
Dat is een temperatuur tussen 20 en 30 graden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van de perfecte slaapkamertemperatuur?
badend in t zweetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een temperatuur tussen 20 en 30 graden.
noem je bitterbal nu een os?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moeders overste zijn os een zware taak
29?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin airco in helm aanzetquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet je niet zo druk/boos maken dan kan je het warme weer beter handelen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |