ik kan me leukere dingen voorstellenquote:
ditquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het liever boven 20 graden dan onder 20 graden. Altijd.
Slapen doe ik sowieso wel.
Ze heeft nu haar plakje kalkoenfilet gehad en is nog steeds aan het mauwen. Het is nooit goed genoeg.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het liever boven 20 graden dan onder 20 graden. Altijd.
Slapen doe ik sowieso wel.
DM maar even.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
Ik weet wel dat ik zaterdag met noise cancelling koptelefoon Mario Kart zit te spelenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
#team oordoppenbijhetslapengaan
en CL ook blijkbaarquote:
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben chagerijnig geworden tijdens het auto rijden![]()
ik bedacht me dat ik het liefst even fysiek kapot gemaakt zou worden, dat zou echt fantastisch zijn
. Jammer dat mijn spankvriendje dat niet meer doet ivm relatie. Hoerenkutrelaties, ze maken alles kapot
quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
Die kunnen er ook niks aan doen dat ze in de Primark zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien even 'je moeder' roepen tegen wat bitches in de Primark?
en dat voor een storm in een glaasje waterquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dus we zijn dader EN slachtoffer kwijtgeraakt in 1 actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |